Gå til innhold

Jeg er blitt forvandlet til ei hormonbombe...stakkars de rundt meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si at det har blitt en klikk i hodet mitt!:)

Alle de gravidhormonene har nå dukket opp idet det er 15 dager igjen til termin.. Og jeg har blitt så sint!!! Absolutt alt er jeg sint på,på bikkja som stjeler doruller og lager spetakkel! På de stakkars stebarna mine som er hos oss i helgen,de bare roter og roter! På postmannen som kommer med posten så utrolig seint! På bikkja igjen fordi han plutselig har begynt å lukte vondt synes jeg! På at jeg ikke har rødbrus og tyrkisk pepper kjærlighet hjemme! På den jævla støvsugeren som ikke klarer å suge opp de største dorullbitene slik at jeg må bøye meg!

Phuu... Det var godt å få ut ja.. Også jeg som alltid er så snill og tålmodig! Tror jeg må i isolat til babyen er ute.. Og den bør helst komme NÅÅÅ!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg :-)

Skulle nesten trodd det var meg du snakket om :-)

Skrevet

du er ikke alene...

skjeller og smeller for ingenting....huff....

pluss at jg er klar over det..syns så synd på sambo..

Skrevet

Uff ja, dette høres kjent ut... ;)

Jeg er møkk lei av klesvask og husvask og rydding og matlaging og pynting og dill og dall-ing.... AAARGH!!!

Og det verste av alt er at jeg faktisk liker å pusle litt hjemme.. Synes det er koselig at det ser sånn nogenlunde ok ut rundt meg, og jeg liker normalt å ha kaffen og/eller middagen klar (eller hvertfall påbegynt) til samboer'n kommer hjem (jeg har vært s.meldt siden sensommer'n...)for han blir så glad da, og susser og koser meg og jeg veit ikke hva.. Men nå.. NÅ er jeg dritt lei..

Av å plukke opp de evinnelige bokserne og sokkene som ALDRI ser ut til å fine veien til skittentøyskurva uten min hjelp, av å re opp senga hver eneste dag (ER det så vanseklig, da??!), de våte hånddukene på badegulvet som aldri henges opp igjen, at tomme doruller ligger VED SIDEN AV bøtta på badet (HALLO??!!), og at pepsi max'en min er tom når jeg MÅ ha den, og det er -10 grader ute og jeg har IKKE lyst til å stå og skrape is av den nedfrosne bilen min for å kunne dra og kjøpe meg ny brus.....

....men dette er ikke alltid da.. bare noen dager... Og da er det innmari godt å få ut gørra!! :) Supert at du starta denne tråden! Det gjorde godt!

-nå skal jeg rusle ned og ta oppvasken.... ;-p

Skrevet

He,he...jeg har 16 dager igjen og kjenner meg godt igjen.

Her om dagen kjeftet jeg slik på pappaen min at han gikk å la seg midt på formiddagen slik at han slapp å vere i nærheten av meg.

Jeg prøver sterkt å ta meg sammen og som regel så går det greit:)

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg,vi hormonbombene for holde sammen!:)hihi

Skrevet

sambo'n hvisker bare "tikk-tikk" når jeg begynner, han... Som om DET hjælper, liksom?! ;-p

Men han er god, da, og kommer og koser meg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...