Gå til innhold

er det bare meg som er sjalu??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte er det egentlig vanlig at x-dama ringer og sender meldinger til da nå min kjærste? de har riktig nok to unger sammen, og det er ikke så lenge siden bruddet.. men han har da valgt og være sammen med meg nå.. føler nesten at vi er tre i forholdet.. Og det er ikke kun unga det er snak om.. de prater om alt.. hele tiden. Ikke missforstå, bra at de er venner pga barna, men ett sted må vel grensen gå???

Og for det andre.. hvor lang tid har det tatt for dere før dere har møtt barna til deres menner, og hvor lang tid tok det før de sov hos dere?? i følge x-en til kjærsten min er det for tidlig at hans sønn skal sove hos meg.. vi har kjent hverandre i over ett år nå, og aldri vært i tvil om våres kjærlighet.. og nå har vi omtrent bodd sammen de siste to mnd. Men denne helgen har han sønnen, og må da dra ett annet sted.. får det ikke til å rime...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang ringing og slikt, her og en god del. Men mora er pådriver. Bare si at det plager deg hvis de prater om mye annet enn ungene.

Når det gjelder hva barna skal gjøre og hvor når far har samvær, er vel opp til faren. Han har jo ansvaret når han har de. Mor har vel egentlig ikke så mye hun skulle ha sagt.

Skrevet

hun truer da med å gå til sak og greier hvis han tar han med hit.. hun mener det blir for mye for han... men en gang må det jo skje uansett lissom..

hvor mye tillater du det da? føler du deg ikke litt som 3-mann i forholdet lissom??

Skrevet

Kjenner igjen det... her var det exen som ikke ville gi seg, ringte i tide og utide om uvesentlige ting, bare for å få pratet med barnefaren. Han (og jeg) ble drittlei det, så det endte med at mannen min byttet tlf. nr. og ba henne ta kontakt med han gjennom meg på mitt tlf. nr. hvis det var noe viktig ang. ungene. Det har ført til at det heldigvis nesten aldri er mer mas fra henne fordi hun ikke har lyst til å prate med meg.

Skrevet

da er du heldig da.. for du har hvertfall en mann som gjorde noe med det.. men her virket det ikke som om kjærsten min bryr seg.. han er like flink til å sende melding eller ringe først han virker det som... sliter skikkelig med å stole på han nå ;( selv om jeg ikke tror at han gjør noe "galt" da.. men det er bare så vond følelse og føle at jeg deler han ;(

Skrevet

Min manns eks ringte og sendte meldinger flere ganger for dagen i begynnelsen. Hun ringte for å prate, snakke om naboer, slekt og familie, og felles kjente, om sine egne fremtidsplaner, om hvilke jobber hun skulle søke på og for å drøfte hvordan hun skulle gjøre ett og hint.

Min mann følte det var vanskelig å begrense henne, han ville ikke være avvisende for å bevare et godt samarbeids klima for barna sin skyld.

Jeg var litt provosert over det hele, jeg mente at hun gjorde dette for å marker seg. Jeg følte også at så lenge han lot henne styre på med å presse seg til på mitt område, på beskostning av meg, jeg følte han ikke viste meg nok hensyn og nok respekt.

Jeg påsto at hun hadde baktanker med å oppføre seg slik, noe han tvilte på, men så toppet det seg da hun forsøkte å forføre han. Da ble han mye mer reservert,og avvisende.

Men hun fortsatte å ringe og styre, men da var det alltid noe med ungene det gjladt. Hver bidige minste ting skulle ringes om å drøftes, per nekter å skifte underbukse og kari spiste ikke opp grøten sin. Gud hjelpe hvor patetisk det går an å bli!

Hun holder på litt slik enda, vel så sant jeg er ute av synet for en liten stund, da begynner hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...