Blomster Linn Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har en sønn som er 2,5 år nå. Han er veldig flink til å gå på do. Han har ikke bæsja i bleia på lenge nå,men når det kommer til tissing er det litt værre. Mye av det skyldes nok at jeg ikke er supermotivert til å følge opp. Jag har hatt dager han har gått uten bleie en hel dag,og da har han hatt max 3 uhell. Hvis jeg virkelig går inn for å få han tørr på dagen nå, hvor lang tid tar det ca? Er det noen som har erfaring når det gjelder dette? Er åpen for forslag...
EvaL Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Det er jo helt umulig for oss å svare på hvor lang tid det tar vel, for det kommer jo helt ann på hvor moden gutten din er det, og om forutsetningene for at han skal kunne slutte med bleier er tilstede. Dersom han selv sier i fra at han må på do, så er det håp om at han kan bli tørr nokså fort kanskje et par uker. Men dersom tissingen og bæsjingen po do ene og alene skyldes at du har passet på at han har gjort fra seg der, ja så kan det nok tenkes at det vil ta lang tid. Dersom du ikke er motivert, hvorfor har du han ikke bare i bleier en stund til, frem til sommeren f.eks.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå