Gå til innhold

forslag til lette uteaktiviteter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker forslag til uteaktiviteter som ikke er fysisk krevende. Jeg skal utredes for sykdommen me, og tåler lite av fysisk aktivitet. Jeg må hvile i mange timer hvis jeg går en km, for eksempel. Heldigvis er jenta mi i barnehage på dagtid. Hun er 18 mnd. Vi leker av og til med bøtte og spann som hun fyller med snø utenfor huset, mens jeg sitter ved siden av. Det syns hun er greit, men kan jo ikke gjøre det i evigheter. Av og til går vi til en lekeplass i nærheten, men jeg merker at det har jeg ikke så godt av. Forslag mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff - det høres ikke gøy ut i en slik alder! Hva med å lage snølykt - det er stor stas hos oss.

Skrevet

Uff...Mammen min er også under utredning for ME. Hun sliter veldig...og er meget glad for at hun ikke har små barn hjemme.

Hva med å lage en liten snømann? Ta med hatt og gulrot, så blir den fin for henne:)

Sette henne i dissa, og dytte?

Ta med lekelastebilder ute, så kan hun kjøre dem og putte snø i lasteplanet og sånn..?

Nei, jeg vet ikke...Dette er ihvertfall noe av det vi gjør, jenta mi er 13 mnd..

Klem til deg! Skjønner det er slitsomt!

Skrevet

Takk for tips! Ja, det er slitsomt, men jeg prøver å gjøre det beste ut av det.

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...