*3barns mamma* Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 tenker litt på at en ikke vet om den har vert i kollisjon. er det trygt å kjøpe der eller ville dere satse på å kjøpe nytt? håper noen kan svare.. takk. ha en fin helg
*3barns mamma* Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 lurer på en ting til:) vi har et sete som er 5år gammelt. ville dere kjøpt nytt nå? de anbefaler jo å ikke ha sete mer enn 5år. hvor viktig er dette? jeg skal ikke gjøre meg vanskelig men det vi har funker jo fint og det koster jo å kjøpe nytt. vil ikke gjøre det hvis det ikke er nødvendig liksom. mor skal ha et sete i sin bil. tenkte om det gjerne er best om hun tar det gamle vårt og at vi kjøper nytt. siden han sitter mer i vår bil enn i hennes. venter også nr 2 nå og har et gammelt babysete. ville dere kjøpt nytt der? vet ikke hvor mange år det er men det er ca 5 det også. hehe. er ikke bare bare å få unger. masse en må tenke på. men vil jo det beste for begge to så det er greit å spørre etter andres meninger: ) takk
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville kjøpt nytt sete ja. Du må jo tenke på at om setet er 5 år nå så skal jo babysetet brukes i ca et år og det neste i 2-3 år, så da blir det plutselig VELDIG gammelt, og det er ikke bra. Ville heller ikke kjøpt brukt om jeg ikke kjente forhistorien til setet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå