Gå til innhold

kjøpe brukt bilstol på finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker litt på at en ikke vet om den har vert i kollisjon. er det trygt å kjøpe der eller ville dere satse på å kjøpe nytt? håper noen kan svare.. takk. ha en fin helg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på en ting til:) vi har et sete som er 5år gammelt. ville dere kjøpt nytt nå? de anbefaler jo å ikke ha sete mer enn 5år. hvor viktig er dette? jeg skal ikke gjøre meg vanskelig men det vi har funker jo fint og det koster jo å kjøpe nytt. vil ikke gjøre det hvis det ikke er nødvendig liksom. mor skal ha et sete i sin bil. tenkte om det gjerne er best om hun tar det gamle vårt og at vi kjøper nytt. siden han sitter mer i vår bil enn i hennes. venter også nr 2 nå og har et gammelt babysete. ville dere kjøpt nytt der? vet ikke hvor mange år det er men det er ca 5 det også. hehe. er ikke bare bare å få unger. masse en må tenke på. men vil jo det beste for begge to så det er greit å spørre etter andres meninger: ) takk

Skrevet

Jeg ville kjøpt nytt sete ja. Du må jo tenke på at om setet er 5 år nå så skal jo babysetet brukes i ca et år og det neste i 2-3 år, så da blir det plutselig VELDIG gammelt, og det er ikke bra. Ville heller ikke kjøpt brukt om jeg ikke kjente forhistorien til setet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...