Gå til innhold

Huff, fikk meg en støkk....falt fra senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skjedde det jeg håpet aldri skulle skje, lillemann ramlet ned fra senga vår. Han er syv mnd og jeg trodde han ikke var så mobil at han kunne klare å bevege seg så fort...dumme meg. Var travel med en klesvask og litt uoppmerksom. Hadde lagt han der fordi han koser seg sånn i senga vår og han var litt grinete.

Men, hell i uhell,det lå to tykke puter ved siden av senga (!) som han falt rett ned på, da jeg hørte han skrek lå han pent på dem. Tror jeg skulle dø av skjelving og lettelse over at putene lå der. Tror ikke han fikk noe vondt (ihvertfall lite), men var nok mest skremt. Datt kanskje 30-40 cm.

Åhhh, skal aldri gjøre noe sånt mer! Fikk en lærepenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å skrekk og gru altså. flaks med den puta da :) Jeg fikk hjerte i halsen i morges jeg også. Martin lå i senga mi og så hørte jeg et dunk (jeg sov) og skriking, var helt sikker på at han var på gulvet, men så var det bare hodet som dunka i veggen :D

Skrevet

Jeg gjorde det samme som Martin kom... jeg da, men min falt faktisk i gulvet. Ingen varige men så langt.

Skrevet

HI

Min venninne fortalte tidligere at det hadde skjedd med sønnen hennes og. Han falt rett i gulvet og det gikk helt fint. Godt jeg hadde den historien i bakhodet, men føler meg ikke høy i hatten nå.

Skrevet

HI

Snufs, er det andre som har opplevd dette som kan trøste meg litt? Lei meg nå...

Skrevet

det gikk sikkert fint ;-)

Skrevet

det går nok bra ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...