Gå til innhold

Leker til en på 1 1/2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nesten ta og kjøpe noe nytt leketøy til gutten min, det er temmelig uttynna nå. Han har duplo, endel biler, putteboks, bøker og annet smått men han trenger nok noe som utfordrer han litt.

Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stor lastebil han kan flytte på. kanskje med et rom eller lasteplan som kan fylles og en sjåfør som kan settes på plass

Skrevet

Min gutt på 20 mnd har fått sånn tegnebrett man kan viske ut og viske ut og det har vært stor suksess. Han er også begynt så vidt meg fargeblyanter og papir, veldig morsomt det og. Spesielt hvis mamma eller pappa tegner sammen med han. Ellers enkle puslespill.

Også er han såvidt begynt å følge med på tven, har kjøpt teletubbiene, veldig moro for han, men ikke så moro for oss. Han ser ikke på det hver dag, men en gang inni mellom når han er litt sliten og trett om ettermiddagen. Blir veldig glad når de kommer på skjermen.

Skrevet

Brio og garasje er suksess hos min gutt.

Skrevet

Det snuppa vår på 17 mnd liker best er; Bøker (spes de med klaffer i), stableklosser, treklosser, en stor sparegris som man kan putte penger på fra Fisher Price, hun elsker også bokser som jeg har gjemt ting nedi og ellers så er kjøkkenskuffene fortsatt ganske spennende. Hun har bondegården fra Little People, men den er bare medium morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...