juli06-mamma Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Lurer på hvor lenge jeg skal koke tutteflaskene....min er 6mnd nå.
Andrea05 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 hei. jeg kokte de til hun var 12 mnd, men det var fordi jeg ikke har oppvask maskin, men skjer også enda at jeg koker de, selv om ho er 18 mnd, men det skjer ikke hver dag. men har du oppvask maskin syns jeg du kan slutte..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg kutta å koke når han begynnte å få fast føde og ikke lengre bare fikk pupp/mm på flaske. Da får de jo uansett så mye "rart" i seg at da holder det å vaske godt, evt ha i oppvaskmasinen om du har. Når de får grøt så koker man jo ikke bollen og skjeia, og lekene blir jo ikke kokt(iallfall ikke daglig).
juli06-mamma Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2007 Litt dårlig formullert av meg, hovedinnlegger, jeg mente hvor gammelt er barnet når dere slutter å koke tutteflaskene :-) ikke hvor lenge de trenger å kokes, hehe, men det var dårlig formullert. Lurer på hvor lenge vi "bør" holde på å vaske så koke flaskene, om det er en ca alder. Jeg har også begynt med middag og gir grøt i tillegg. Men han får enda pupp, litt mm og vann på flasken av og til. Føler jeg koker hele tiden så jeg skal kjøpe mer flasker....hvordan gjør du det?
juli06-mamma Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2007 Dere som bruker å sette dem i oppvaskemaskinen, er det kun flaska eller tutten også? er litt skeptisk om tutten bør legges ved mtp oppvaskpulveret? kanskje litt dumt? vi er så heldige å har ikke vært syke enda, så jeg lurer fælt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå