Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...lager dere kun ett måltid av gangen? Er jo d som står på pakken, men går d ikke ann å lage en flaske til neste måltid samtidig da? Ha den i kjøleskapet og varme den opp til neste måltid? Eller??

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Jeg lager for ett døgn av gangen. Koker vann og blander ut pulver når det er 40 grader. kjøler på benken og rett i kjøleskapet.

Enkelt og greit. Varmes i micro når tassen skal ha mat.

husk malt i melka- veldig mange får treg mage av nan :D

Skrevet

Jeg lager oftest en og en etterhvert, men av og til lager jeg "frokosten" hennes om kvelden så da kan jeg bare ta den fra kjøleskapet og rett i mikroen om morgenen! :)

Det går helt fint å lage alle.

F.eks så kan du lage alle måltid i løpet av en dag å ha i kjøleskapet, men dem skal ikke stå i mer enn ett døgn.

Skrevet

Ok...takk for tips! Bare overdrevet det som står på pakken da? Du tar den i kjøleskap når den har fått romtemperatur eller? Har ikke micro da...hvordan varmer jeg den opp igjen da? Vannbad?

Skrevet

Vi lager kun ett måltid av gangen, men det går fint ann å lage flere å sette de i kjøleskapet :)

Skrevet

jeg har ferdig kokt vann for et døgn, men putter aldri oppi pulveret før hun skal spise.

tar 10sek p putte det oppi, så da ser jeg ikke vitsen i å måtte gjøre det helt klart, når det står at man ikke skal det!

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Ja du kan fint varme i vannbad- selv om det tar lengere tid. mme kan varmes både i micro og vann. er kun ekte mm som kun kan varmes i vann.

Riktig at du ikke skal lage for mer enn ett døgn- men det er lite jobb. Jeg lager som regel nye flasker om kvelden og da står det 9 stk klare i kjøleskapet. lager nye hver kveld.

De bruker samme metoden på barsel. lager for ett og ett døgn

Skrevet

Koker opp vann og lager klar flasker i kjøleskapet for en hel dag, men putter ikke pulveret i før flasken skal serveres.

Skrevet

et tips siden du ikke har mikro...

når vi ikke er hjemme, så har jeg kokende vann på termos, og så fyller jeg kaldt kokt vann på flasken, halvparten av det hun skal ha, og blander 50 50, så blir den akkurat passe varm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...