Hufsetutta Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg fikk anbefalt ortodentsmokk, og gikk til innkjøp av det. Babyen min er 3 uker gammel. Har nå forsøkt å venne ham til smokken i flere dager, men han virker heller lite interessert. Noen andre som har erfaringer med denne smokken? Er den vanskeligere å tilvenne enn vanlige smokker (eks Avent)?
krølle... Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Vanskeligere foor oss i alle fall. Mistenker at det er fordi den ikke ligner så mye på brystvorta som de andre...
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 hei hei.. jeg har prøvd den, og mie klarer ikke ¨sutte på den, for tungen bare dytter den ut. Mie har alltid brukket seg av smukker så vi har bare fått henne til å ta den nstygge chiccio smukken... men på onsdagprøvde jeg aventsmukken og den tok hun med en gang. hun tar ikke mam smokk, for hun liker at smikkene er lange i stedet for runde tror jeg....men det kan jo være lette å tilvenne når han er så liten for da har han jo ikke lagd seg en teknik p sutte på enda... hvis du forstår.. men jeg syntes ortodentsmukken var vanskelig å putte inn i munnen hennes jeg.... litt rotete dette da men....hii
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Ortodent er nok ikke noe tess før de er tilvent annen smokk. Her tar ikke veslemor annet, men hun er 4,5 mnd og har vært smokkløs frem til nå. Ortodent sitter bedre på henne enn de andre som bare popper rett ut. Men ortodent er vel egentlig en 3 eller 6+ smokk?
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 nei, tror vi har den fra 0+, kjøpte de hvertfall før hun ble født og da var jeg veldig nøye på det! hihi, så tror nok den er i liten ja...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Har også prøvd på gullet vårt som er 3 uker nå. Han vil ikke ta den. Han tar ikke aandre smokker heller ennå, men når han får en ortodentsmokk i munnen, så blir den sittende så skevt, for han "biter" på den på en eller annen måte:) SÅ popper den ut igjen....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 hewi jeg var på babyshopp i går og de sa faktisk at det var vanskelig å til venne disse smukkene om barnet brukte annen smukk fra før at en da helst burde ha begynt med ortodent smukken for at barnet skulle venne seg til den . det sa di da så jeg kjøpte ikke den jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå