Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har ett par gode til salgs? Det ser ut som om sønnen min sine ører er utslitte allerede, etter litt under tre år... Dårlig kvalitet må jeg si.

Eller kan jeg ha kommet borti av-knappen? Noen som vet hvor den er så jeg kan slå de på igjen? Og hvis dere vet hvor av-knappen til munnen er vil jeg gjerne vite det også så jeg kan slå den av litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at veldig mange av de barna som blir produsert, leveres med et sett ører som mister litt funksjon i den alderen. Men har også hørt at de kan reparere seg selv og faktisk begynne å virke litt bedre igjen!!! :-)

Av og på knappen har jeg ingen kunnskap om, iallefall ikke den til munnen. Men noen vet, for de får skrudd opp lyden da du ønsker det aller minst.... Mulig dette er en sak for forbrukerombudet??

Skrevet

Ja, hvis dette gjelder flere så burde det jo være en sak for forbrukerombudet. Du er inne på noe når det gjelder volumknappen også. Jeg har kanskje tenkt at det er naboens fjernkontroll som har virka inn på den.

;-)

Skrevet

da har vi samme problem!

min sønns ører virker kun om setningene begynner med is, sjokolade eller cola.

Jeg syns jo at dette er gode grunner for reklamasjon!

Når det er sagt så har jeg hørt rykter om at det værken er bytte/retur eller reklamasjonsrett på ører.. men det kan være ondsinnede rykter!

Av knappen til munnen vet jeg ikke hvor er, om noen finner den vil jeg gjerne vite hvor den er.

Eneste tips jeg kan gi er å gi avkommet litt sjokolade, da virker ørene og munnen slutter å skravle ;-)

lykke til!

Skrevet

Dumme meg! At ikke jeg har tenkt på det før, av-knappen på munnen er jo selvfølgelig inni munnen! Det funker bra å dytte inn kjeks. Da han var liten ble det jo også somregel tyst om han fikk en pupp i munnen.(Når jeg tenker meg om fungerer det av og til på mannen min også...)

Ørene virker av og til om en setning starter med kjeks, men starter den med nei virker det som de går tom for strøm eller noe. Kan være at det blir viderekobla til munnen, for da starter den...

Andre som har gode tips? Evt har erfaring med å reklamere? Hvor skal jeg henvende meg isåfall?

Skrevet

Ha ha ha ha!!

Detta va kjekk lesning!!

Trakk på smilebådnet nå ja.

Takk for at ikke alt må være så seriøst hele tiden!!

Ha en god kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...