Gå til innhold

Dere som skal til Holmsbu....


mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bestilt behandlinger på søndagen.

Jeg satt i går kveld og så på mine undersåtter, og fant ut at de trenger en skikkelig omgang.

Tenkte at det var en fin anledning, men hvor tidlig kan man evt. komme på lørdagen. Har en behandling kl.1545 på lørdag.

 

Hva var spørsmålet igjen??? Jo har noen bestilt beh. på søndagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, både Klatten og jeg skal ha behndlinger da... sånn i ett-tida tror jeg det var...

Må jo ha FULL pakke når vi først er der vet du ;-))))

Skrevet

Hey på dey!

Mener at noen har bestilt behandlinger på søndag og skal avslutte med lunsj på Holsmbu før de reiser hjem. Jeg ha to behandlinger rett etter hverandre på lørdag 13:30 og ingen på søndag.

 

Skrevet

Åja matvrak som vi er så skal vi nok ha lunsj.... Å jeg GLEDER meg ;-)

Skrevet

Siden jeg har bestilt fullpensjon så er vel det inkl. lunsj på søndagen.

Eller er det jeg som tuller, kan ringe å sjekke også assa....

Skrevet

hihihi... Du har nok rett i det, MSB ;-)))

 

Skrevet

Må nesten bli til etter lunsj da.... Jo lenger husmorferie jo bedre.

Skrevet

hihihihi... Dæm må vel kaste meg ut derfra mens æ klore meg fast i en sånn hvilestol eller nåkka ;-)))

Skrevet

Jeg har bestilt behandling søndag kl. 11.30. Gleder meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...