mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Er det noen som har bestilt behandlinger på søndagen. Jeg satt i går kveld og så på mine undersåtter, og fant ut at de trenger en skikkelig omgang. Tenkte at det var en fin anledning, men hvor tidlig kan man evt. komme på lørdagen. Har en behandling kl.1545 på lørdag. Hva var spørsmålet igjen??? Jo har noen bestilt beh. på søndagen?
Babyonboard ;-) Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jepp, både Klatten og jeg skal ha behndlinger da... sånn i ett-tida tror jeg det var... Må jo ha FULL pakke når vi først er der vet du ;-))))
Karomamma Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Hey på dey! Mener at noen har bestilt behandlinger på søndag og skal avslutte med lunsj på Holsmbu før de reiser hjem. Jeg ha to behandlinger rett etter hverandre på lørdag 13:30 og ingen på søndag.
Babyonboard ;-) Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Åja matvrak som vi er så skal vi nok ha lunsj.... Å jeg GLEDER meg ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Siden jeg har bestilt fullpensjon så er vel det inkl. lunsj på søndagen. Eller er det jeg som tuller, kan ringe å sjekke også assa....
Babyonboard ;-) Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 hihihi... Du har nok rett i det, MSB ;-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2007 Må nesten bli til etter lunsj da.... Jo lenger husmorferie jo bedre.
Babyonboard ;-) Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 hihihihi... Dæm må vel kaste meg ut derfra mens æ klore meg fast i en sånn hvilestol eller nåkka ;-)))
Maud Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har bestilt behandling søndag kl. 11.30. Gleder meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå