Gå til innhold

Lei av sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre når sambo er lei av sex??

Han sier at dette er normalt når man har vært sammen noen år, men jeg har alltid vært glad i sex og er det fremdeles.

Sexen kunne godt vært litt mer spennende og variert, men ellers er det bra.

Sambo sa her en dag at han kunne ønske jeg var litt råere, at jeg så for snill ut nå. I tillegg synes han at jeg er for tykk. Gikk ned ca 8 kg like før jeg traff han og hadde tenkt å gå ned 8 kg til, men da jeg møtte han og ble samboer var ikke det så lett...

Har flere ganger tenkt å gå inn for å klare å gå ned i vekt, men så bare utsetter og utsetter jeg det...hehe.

Gjør det ikke bare for hans skyld, men ønsker å kunne kjøpe klær som sitter fint på og uten en mage som buler ut over buksen etc.

Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle havne i en slik situasjon at sexen ble kjedelig...

Før jeg møtte samboeren min var jeg singel en stund og da hadde jeg flere elskere. Sexen var skikkelig rå og jeg prøvde egentlig det meste. Flere av eks-elskerene mine har sagt at jeg er den råeste de har vært med. Kan jo ikke akkurat fortelle samboeren min dette....

Huff for et styr!!

Kunne ønske han var mer lidenskapelig og rå han også.

Tror jeg skal lage en skikkelig overraskele til han når han kommer hjem fra fjellet på søndag..

Gode råd tas imot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit nok at sexen blir litt kjedelig etter noen år, men å skylde på deg alene er feigt og slemt! Slemt er det i allefall at han sier du er tykk. Hadde min klaget på det, hadde jeg hivi han ut, han skal elske meg både tykk og tynn, ellers er det ikke ekte kjærlighet.

Er du gravid nå? Ikke så enkelt å bli rå da i allefall, sex i svangerskap MÅ være "snill". Det må han bare forstå! Huff for en kjip fyr :-(

Skrevet

Dæven ta vesst typen har sagt at eg e feit... da hadde ikke han blitt gammel, det er helt sikkert!!!

Når det gjelder å gå lei av sex, så er det noe maaaange går igjennom fra tid til annen. Det har både jeg og sambo gått gjennom... det kan være så mange grunner til det.

Skrevet

Takk for svar dere :)

Det er ikke sånn at han rakker skikkelig ned på meg, men kommenterer det på en måte som gjør at det blir litt morsomt. Jeg ler ofte når han begynner, men blir jo lei av å høre det dag inn og dag ut også. Har ca 10 kg for mye som jeg GJERNE skulle blitt kvitt, men jeg sliter med viljestyrken...

Heldigvis er EL over for denne gang, så da kan vi slappe av litt en stund og kun ha sex når vi ønsker det, istedenfor på kommando.

Det blir litt stressende både for meg og han når vi har sex fordi vi MÅ og ikke fordi vi har lyst...

Er klar over at det er mange par som blir lei av sex etter en stund, men jeg hadde liksom ikke trodd at det skulle gjelde mitt forhold også.

Har alltid hatt stor sexlyst og kunne godt tenkt meg å hatt sex hver dag! Men da måtte det vært litt mer spennende enn det er nå ;-))

• 2 uker senere...
Skrevet

Det virker som om han tar sine usikkerheter over på deg. Det trengs to for å lage rå sex, og du nevner jo at du også ønsker dette fra ham. Dette vil vel si at han kanskje ikke er så rå og lidenskapelig som han selv kan ønske, kanskje han er bekymret for om han tenner deg nok? Du trenger jo også å føle deg attraktiv og selvsikker for å skulle ta kontroll i senga - og det gir han deg ikke akkurat når han kommenterer vekta di!! Har dere forsøkt å prate skikkelig ut om dette utenfor senga? Dere må prøve begge to for å få tilbake lysten og råskapen, men det vil alltid gå opp og ned selv i "de beste" forhold.

Skrevet

skjønner godt at d ikke er no morsomt når sambo "kødder" med at du har litt å ta i...selv er jeg slank og ganske så fornøyd med kroppen min, og får laaange blikk etter meg på stranden. Jeg og sambo pleier å klype i hverandre og le litt å kommentere "nei så tjukk du har blitt"..men noen dager er man litt ekstra nedfor og føler seg litt ekstra blåst, og er veldig hårsår.

og da er d bare ikke morro i d hele tatt nei.

og man føler seg iallefall ikke noe bedre av at d er lite sex å få i gården.

vi hadde en periode der d var enoooooormt lite sex.. men d kom av at vi kranlget så veldig mye da.. men man føler seg allikvel at d er pågrunn av at man er lite attraktiv....

vet ikke hva man skal gjøre jeg...........................................................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...