Gå til innhold

Nå har det begynt å skje noe her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde tissa på meg litt da jeg våkna i dag, gikk på do og sammen med litt væske kom det både slim og blod fra babyhullet!

Er skikkelig gira her jeg :)

3 dager til termin, kanskje blir jeg mamma i morgen...?

Til dere som går og venter på tegn, jeg har ikke hatt noen andre forvarsler enn litt mensverk en liten stund. Dette kom ganske plutselig!

JIPPI! Måtte bare dele det med dere Bim-jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wææ!!

HELDIGGRIS!! hvor lenge har du hatt mensverk? Er det nr 1 eller 2?

Skrevet

Så bra!!! Håper det sjer noe snart!!! Lykke til - og oppdater oss etterhvert ;-)

Skrevet

Litt mensverk i en uke eller to kanskje... Ikke noe vondt da, bare sånn "oi nå får jeg mensen snart-murringer", som har blitt sterkere da.

Dette er min første! Så jeg aner ikke hva jeg går til... wææ. spennende altså!

Skrevet

det er min tredje nå, men jeg har holdt på i to uker nå, og ter meg som en førstegangs... Aner ikke hva jeg har i vente heller!

Men så gøy! Er det noe regelmessige greier du har nå? nå MÅ du holde oss oppdaterte assa!! Vi følger med deg nå!!

Skrevet

Lykke til da!!!!

Håper du blir mamma i løpet av kort tid til det lille nurket i magen din.

Du gleder deg vel masse nå til å se nurket og er veldig spent tenker jeg?

Skrevet

ååå ja gjett om jeg gleder meg! Lurer på om det er normalt å bli så full av adrenalin jeg! HAHA

Ikke noe regelmessig greier, jeg skal ringe tilbake til sykehuset om litt, så blir det sikkert inn for en sjekk. Har ikke kommet noe mere vann da, men masse mens verking bare..

Skal si fra om det skjer noe mer altså :)

Skrevet

ta med deg laptopen a?

Det må jo være masse selskap i OSS BIMMERE på føden?? Vente tid og greier..... hehe

Skrevet

Slik starta d med meg og,bare uten vann. Har du mye murring i ryggen?

Som sterke kynnere og at de knip litt ekstra i korsryggen????

Var ca 5-8 min mellom mine slike fra børjan av...sånn godtondt i 12 timer ca,da gikk vannet, og da var det ikke godtondt lengre ;-) men så va bebisen ute 3 kvarter etter. ...

Håpe du og får det slik. Drømmefødsel spør du meg....

Jaaaa ta pc med. (Har tenkt på det eg å...hehehe)

Lykke til !

Skrevet

kanskje vi skal oppfordre alle til det? hehe.. sikkert mange bimmere på barsel rundt omkring!! hehe

Og vi må finne ut av hvilke sykehus som har trådløse nett.. Ellers må vi ha mobilt kontor, og det koster litt...

Skrevet

så spennede da.Ønsker deg masse lykke til jeg.

Skrevet

åååååå, lykke lykke til hefalomp! er ikke lenge til vi triller turer i nabolaget med knøttene våre nå! Er så spente både jeg og januarjenta mi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...