Gå til innhold

-carina- du har fått post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg så posten min, men ikke innlegget ditt før nå... :o)

Nå har gutten min fått lagt seg, så nå kan jeg svare deg skikkelig! ;o)

Karsten er jo "bare" seks måneder, han liker endel oppmerksomhet, i hvert fall når han begynner å bli trøtt. Så det var ikke så lett å forsøke å skrive noe med ham på fanget!

Jeg ville bare så gjerne få sagt skikkelig takk for gaven. Det var så koselig å få pakke i posten. Og så masse, da! Det var jo ikke nødvendig... Men veldig koselig! :o)

Ble rammet av en forkjølelse her i forrige uke, satt med bomull i hodet i tre dager... Stakkars lille gutten min var også syk. Han er fortsatt litt tett i nesa og det går jo dessverre utover sovingen. Men han er på bedringens vei, da! :o) Sist helg var jeg hjemme hos mamma en tur, stolt bestemor som fikk være sammen med barnebarnet... Så det har ikke blitt så mye DIB på meg i det siste. Men jeg syntes jo at jeg skulle takke pent og skikkelig for meg når jeg fikk sånn en fin gave! :o)

Jeg befinner meg for det meste på juli 2006 klubben. Svipper innom småtroll og skravle innimellom... Så selv om jeg er veldig aktiv dibber så er det vel ikke så ofte vi har sett hverandre. Men jeg synes det er så koselig med dette hemmelig venn. Når man er aktiv på disse sidene så blir man liksom kjent med folk litt bedre, på en annen måte! :o)

Kjempefin hjemmeside du hadde laget av jenta di! Hun så ut til å være ei skikkelig god-jente! :o)

Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle finne deg så fort som jeg gjorde jeg heller. Men så lette jeg gjennom lista, og faktisk så var du den eneste som hadde skrevet både at du var gift og at du bodde i nord... Tror vi må flere nordlendinger med på DIB, jeg!! ;o) Hvor i nord er det du bor, da?

Nå skal jeg prøve å få meg litt frokost mens gutten min sover... Vi har arrangert hemmelig-venn inne på juli-klubben også. Så jeg skal pakke inn gaven. Når Karsten våkner får vi tusle en tur på postkontoret!

Igjen, tusen takk for gaven! Koselig om vi skravles litt her inne!

Ha en riktig fin dag!

Klem til deg! :o)

Skrevet

Hei igjen.

Det ser ut som vi trenger mange flere fra nord inne på dib, blir jo avslørt så fort hehe.

Jeg er kun inne på skravle siden, men hender jeg titter innom ett annet forum. Men i hovedsak er jeg der.

Ser at dere også har vært syke, er så trasig når de små er det.

De kan jo ikke si i fra hvor de har vondt etc.

Lillemor her er så flink til å prate at hun forteller 100000 gang om dagen hvor hun har vondt:-)

Men det ser ut som at hun er på bedringens vei nå. Hadde ikke feber i dag, men hostingen sitter enda godt i henne.

Får håpe at hun er frisk til onsdagen, for da begynner hennes bhg uke.

Jeg vil ikke skrive her hvor jeg bor, men sender deg post ang det.

Håper også at vi kan skravle litt her er jo koselig å bli kjent med nye mennesker:-)

Du får kose deg med trille turen og lille Karsten :-)

Ha en flott dag

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...