Gå til innhold

Kjære Ronja!

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktig god tur til Thailand!!! Synd vi ikke rakk å treffes før dere drar, men vi får ta det igjen når du kommer hjem... Nå må du bare nyte, så gleder jeg med til å se deg igjen og høre hvordan dere har hatt det!!!!

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en KJEMPEGOD TUR i morra!!! Kos dere masse!

Du får prøve å finne en internettkafe og sende oss et reisebrev eller to :)

Skrevet

Ja hiver meg på denne...

Goooooooooooooooooo TuuuuuuuuuuuuR ;-)))

Kose dere masse masse masse!!

Klem fra Jojo og

Skrevet

Gooood tuuuur!!!! :-))) Thailand er sååå flott! Glad jeg dro tilbake etter den opplevelsen jeg fortalte deg om slik at jeg fikk oppleve at det går an å reise til Thailand uten å oppleve en katastrofe. Tror nemlig jeg hadde tatt skrekken hvis jeg ikke hadde fått bearbeidet det på den måten. Håper dere er kvitt vannkoppene.

Skrevet

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN:-)

Ja det blir sikkert noen morsomme reiseskildringer når svensken, norrmannen og dansken skal på tur. Med en pupp og vonde knær:-)

Ja, er mest spent på hvordan de der gamlingene med en pupp og vonde knær skal klare det, men det går sikkert fint. I tillegg har eldste datteren min skadet foten:-). Halter som bare de!! Har ikke vært hos legen, da hun er redd for at noe skal være brukket. Har ikke tenkt å gå med gips i Thailand nei. Da får de hellre bare brekke det opp, når jeg kommer hjem sier hun.

Her er hele huset opp og ner, kofferter, klær og jeg vet ikke hva. Er overalt, jeg har også en fiks ide om å komme hjem til et ryddig hus. Men det ser det ikke ut som nå nei:-)

Søte gummis, kom med en fancy skritt teller, så det skal telles skritt i Thailand. Det blir fint.

Søte Trollet. Tur får vi nok ta når vi kommer hjem i gjen.. Det gleder vi oss til:-)

kos dere hjemme da jenter. :-)

Skrevet

Kjære Ronja røverdatter:-)

Enjoy the power of beauty!!!

Varm klem fra Hannah & meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...