temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Vi vet dere er der!!! Ingen vits i å ligge i buskene og lure... Tror ikke noen har angret på at de kastet seg ut i det på denne siden!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Bøøøøøøøøøøøøøøøøø!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahaahah. Vart dere skræmt no? Neida, som tonetrollet sier: ikke ligg i buskene og lur. Sleng dere på! Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen.
Karomamma Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Tenk å danse mot en blå blå himmel, Møte livet i en soloppgang, I et smil som skinner, I en storby vrimmel, KOM UT, KOM FRAM
dundreihundre Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Hehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppet ut av skapet for en stund siden jeg, men har nok krøpet inn igjen! Litt for mange prosjekter på gang i heimen og tre barn som skal kjøres, hentes, følges opp... Mannen er også i hundre, på kurs i en annen del av landet. Gleder meg til han kommer hjem i kveld, da skal vi skru ned tempoet alle mann og kooooooooooooooose oss! Men først skal vel vesleknerten ha litt oppmerksomhet etter blunden, eldstemann kommer hjem fra skolen, en hentes i barnehagen, lage middag, reise på karneval osv.................................. Krabber nok ut av skapet igjen når dagene og kveldene blir litt roligere, snart......
mammaTiL4gutter Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 melde mæ som smugleser...kom utav skapet i går :-) hehe... Det dumme er jo att jeg "kjenner"alle dere,mens ingen veit om meg... Men men..her er jeg iallefall :-) bær over me min trøndersk-bokmåle-dialekt.... ==spark meg på leggen om det blir forr mye trønder==
Northernlights Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Kan aldri bli for mye trønder ;o) Jeg er trønder selv, - men klarer ikke skrive trøndersk. Bli litt for myttji sjøh å æ å e pluss å! =) Ingen som skjønne trøndersk hvis dæm itj e trønder sjøl...å dæm vil æ itj sætt te sides. Men du kain skriv trøndersk fordet, ailtså! ;o)
Zandra72 Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 He he....hadde følt meg truffet der hadde det ikke vært for at jeg kom ut av skapet i går....hihi;o) Og nei....angre tviler jeg på at jeg kommer til å gjøre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå