guttemamsen80 Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg tenker på myter, ringtest og kinesisk kart osv.....vet ikke om dere syns det er like moro som meg, men jeg liker å se hva som stemmer og hva som ikke stemmer, så sånn er det hos meg; nr1; - ringtest..........prøvde den ikke - kinesisk kart her på bim.........gutt - kinesisk kart barneverden..........jente - magefølelsen..........gutt - mageform.........spiss ganske høy - hårvekst leggene.......økende - hjertelyd.........140-144 - andre myter; var kvalm morgen i 3 mnd ellers i fin form, huden så normal ut (litt kviser i ansiktet....noe jeg har til vanlig), halsbrann og leggkramper, reagert mye på lukter av nudler, gla i søtt å sjokolade, dilla på pulver padde - fødselstripe tidlig opp til navlen FIKK GUTT!!!! nr2; -ringtest..........sier gutt -kinesisk kart bim.........gutt - kinesisk kart barneverden..........jente - magefølelsen.....først jente så gutt - mageform.....lav rund mage...la på meg i midjen også - hårvekst leggene......økende - hjertelyd 138-150 - andre myter; mye kvalm å svimmel første 3 mnd, litt bekkenløsning fra uke 20, halsbrann, leggkramper, litt kviser i ansiktet, gla i sjokolade - fødselstripe tidlig over hele magen FIKK GUTT!!! nr3; - ringtest........sier jente - kinesiske kart bim........jente - kinesiske kart barneverden.......gutt -magefølelsen.........veldig varierende, men føler jente - mageform......ubestemt..spiss samtidig som den går fra side til side - hårvekst leggene........minkende/ har mistet masse hår på leggene...hehe -hjertelyd 140-155 - andre myter; kvalm døgne rundt første 4 mnd, hodepine, kraftig bekkenløsning, isjas, kviser på rygg og mye i ansiktet første 2 mnd, liker ikke sjokolade....glad i frukt å sunt, har mistet totalt sexlysten....buuu - ingen fødselstripe dette var meg....flere som vil føye seg på listen?
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Dette er min 1 gang som gravid,men jeg hiver meg på Ringtest sier jente kinesisk bim kart-jente kinesisk kart barneverden-gutt magefølelsen har sagt jente hele tiden mageform er rund hårvekst leggene er minkende hjertelyd fra 150-160 kvalm hele tiden de 4 første månedene,bekknløsning,svimmelhet,dilla på appelsiner og ingen fødselsstripe.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Nr 1. Ringtest..........................tok ikke Kinesisk kart bim.............gutt Kinesisk kart babyverden... jente magefølelse......................gutt mageform.........................Veldig spiss hårvekst legger.................normalt hjertelyd...........................140-150 andre myter......................masse kviser, mild BL, dilla på jordbær, veldig kvalm 12 første uker, ikke sexlyst Fikk GUTT Nr 2 Ringtest.............................jente Kinesisk kart bim................gutt kinesisk kart babyverden......gutt magefølelse.........................jente og så gutt mageform...........................spiss og litt lavere enn sist hårvekst legger....................minkende hjertelyd..............................142-144 andre myter.........................ikke kviser, litt mer bl (men det har ikke noe med kjønn å gjøre) , ikke spess dilla, ikke kvalm, bare brekninger, en del sexlyst, UL sier GUTT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå