Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Da jeg skulle ta alle de blodprøvene man må ta da man blir gravid, så valgte jeg bort HIV testen, siden jeg tok den året før. Men allikevel sto det på prøvearket jeg fikk tilbake fra laboratoriet at jeg var HIV neg. Da hadde de tatt testen allikevel da?Eller hva tror dere?
camilla^ Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Det høres ut som de har tatt testen alikavel. Mener å huske at de som har valgt bort denne testen, uansett om de har tatt testen før blir regnet som HIV positive. Legen min sa hvertfall det, at de som ikke tar den blir tatt i mot på sykehuset som positive (siden de ikke vil ta noen sjanser, ikke det at de mener du er postive, men siden de ikke er 100% sikkre tar de ikke sjangsen) Så jeg ble bedt om å ta den selv om jeg tok den ikke veldig lenge før jeg ble gravid igjen og den var negativ. Spør legen din, bare han som vet svaret.
Northernlights Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Glipp, sikkert. Ikke så farlig,da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå