Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hmmm ja,kanskje vi kjenner hverandre? Det er Herøya det er snakk om i mitt tilfelle;O)
SommerBris Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hei, Ja regnet med at det var Herøya siden du visste hvem Henning var. Er det lenge siden du har vært på ferie der? Jeg har ikke vært der som liten, bare ca de 6 siste årene. Ble litt nysgjerrig jeg..... Hehe... Men har du ikke vært der på mange år, så vet du kanskje hvem samboeren min er. Han har og vært der siden han var liten... Men hvis du hadde vært der nå det siste året ville jeg kanskje visst hvem du var siden du har en gutt på samme alder som min datter...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 Hei! Ja,var der senest i juli 06. Har hatt noen år borte ettersom jeg har "bodd" utenlands. Kjenner mange fra Herøya så det er litt vanskelig uten navn,jeg er der som regel i krepsetiden i august. Jeg *tenker* og *tenker* på hvem du kan være....hmmm....hmmm....
SommerBris Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Du er datteren til R.... L....? Jeg kjenner ikke deg.... Har sett deg på låveterrasen... Jeg er sammen med bestyreren på Herøya...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Yepp da vet jeg jo hvem du er! Og ja jeg er datteren til R... Så gøy,vet jo at du har en datter som er en mnd eldre enn Luke. Hilste jo på deg i sommer;O) Skal dere gifte dere i august? Blir dere ikke bestyrere denne sommeren da eller?
SommerBris Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Hei så moro:) Ja blir bestyrere 1 år til hvertfall.. (denne sommeren) Hva som skjer neste år er usikkert. Visste du at vi skulle gifte oss, eller leste du profilen? Ja vi gifter oss 25 August, så det blir etter krepsinga hehe Jeg husker desverre ikke navnet ditt..., eller hvor gammel du er... Er M.... broren din/stebroren? Beklager at jeg er litt glemsk (Flau). Men jeg vet jo godt hvem dere er, selv om vi ikke har snakket mest sammen... Planer om å ha ferie der i sommer?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2007 Det er greit at du ikke husker navnet mitt,for jeg husker ikke navnet ditt heller;) Vet samboeren din sitt navn da,det teller litt..hehe.. Ja,er søsteren til M. Leste inne på profilen din at du skal gifte deg,det blir jo kjempe gøy! Ja,blir en liten Herøya tur i år tror jeg,sannsynlig i krepsinga.Pappa maser sånn om at Luke skal trekkes in første tegne så må nok pent nødt for å ta en tur;)
SommerBris Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Da sees vi nok til sommeren:) Ha fortsatt en fin kveld....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå