Gå til innhold

Lillegutt tar seg til ørene hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo ikke feber eller er utilpass, men klør seg ofte inni ørene - kanskje skulle sjekket opp dette hos legen? Hva mener dere? Kan det kanskje være ørsting (som vi kalte det da jeg var lita)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør vesla også, hun oppdaget at det var noe der:p Kjempefestlig når hun begynte å dra i dem og sånn, sååå søtt... Men ingenting galt.

Skrevet

Det gjør han lille hos meg også. Men jeg tror det ofte henger sammen med at han er trøtt. Først gnir han seg i øynene også tar han seg til ørene.

Skrevet

Jenta mi gnr seg ofte i øret når hun får melk før hun skal sove. Tror hun koser med øret =0) Så sjønnt....

Skrevet

Gutten min gnir seg mot ørene når han er trøtt,når han fant ut at det var "noe" der så drev han på hele tida. Har også vært gjennom en periode hvor det virket som han dro av seg ørene..hehe :)

Skrevet

Samme her, vi fikk hs til å se på det, men det er nok bare trøtthetstegn. Hender seg hun tar seg til øret når hun ikke er trøtt. Det virker ikke som det er noe som plager henne. En gang tror jeg hun hadde fått en del vann i øret under bading i badekar hos mormor:-)

Om det plager deg, dra til legen!!!!

Skrevet

Hei! Min gutt gjør også det, men litt mindre nå. Han sutret/gråt veldig da han tok seg til øret. Hadde ikke feber og var ellers fin i formen. Jeg trodde det var noe galt fordi han også ofte skrek når han tok seg til øret. Jeg dro på legevakta, men det var ingenting galt. Legen sa det var endel voks og at det kunne irritere, men at det ikke gav smerter.

Jeg var redd for ørebetennelse, men da hadde det rendt væske ut av øret fikk jeg beskjed om. Altså ingenting galt i følge legen, men lillegutt virket utilpass, men er mye bedre nå.

Et tips som jeg fikk når de har vondt i øret, var å heve senga foran ved hodet med et par bøker e.l.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...