Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 he he he, dette er litt vittig. Vi skulle ha sex i går og da komenterte han at han var lei av fu i fang stillingen... sier meg enig i det, men er ikke så mange andre stillinger jeg klarer. ( HØYGRAVID) i dag... Men han kom med en komentar som jeg måtte le av.. Han sa: Begynner å bli litt lei av denne stillingen nå. Det er som å gå i den samme buksa i ett år... he he he.... skal bli deilig med litt andre varianter etterhvert er jo bare 40 dager igjen så får jeg kroppen for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 lei og lei... Er kommet like langt som deg og det har heldigvis ikke min mann sagt til meg...(He,he) Kan jo være ening at det blir mindre aktuelle stillinger etterhvert men sånn er det jo bare.. Og vil de ha sex må de godta dette.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 he he ...Kroppen førr deg sjøl vil eg vel ik akk si, ...pupper blir ikke lengre dine i det hele tatt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå