Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 må slutte nå. men skal eg gjøre det helt brått, eller kossen skal eg. offfffff vanskelig
annie-77 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Trapp ned vil jeg si. Kveldståren var det siste vi sluttet med. Tilby mat og drikke helst litt før småen vanlighvis ber om pupp. Om du ikke rekker det så ha noen leker på lur som du avleder med når behovet melder seg. Når barnet likevel vl ha, så la det få litt men avslutt raskt. Er du heldig så avtar produksjonen raskt når barnet sjeldnere drikker, slik at det er lite å få og da daler gjerne barnets interesse raskt. Vi gav lunken mme i overgangen, og gradvis blandet ut med kumelk. Håper avvenningen går greit for dere!
camilla^ Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg sluttet på dagen da minsten var 15 mnd. Var hos legen og fikk en nesespray (samme som den en kan øke melkeproduksjonen med, fungerer motsatt når en ikke legger barnet til brystet) Fikk pappan til å ha barnet alene en helg. Vi var da heller ikke sammen, så det løste seg rimelig naturlig, selv om ikke barnet hadde vært alene så lenge med bare far før. Barnet koste seg den helgen, mens jeg sleit litt med melekspreng den første dagen så dabbet det rimelig fort av. Da jeg fikk igjen ungen på søndags kveld, suttra hu såvidt litt etter puppen engang. Men det var det eneste. Tror kanskje hun merket en anenn lukt eller noe slikt. Var igrunne som å slå av en bryter. Og jeg som hadde belaget meg på masse suttring og grining en stund....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå