Mulle :) Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168480 Stakkers datteren hennes
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Og heldige han derre sønnen til xmannen hennes som slipper å betale henne de penga, datteren hennes får de!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Han sønnen døde jo også! Howard Stern disponerer pengene nå fram til datteren er 18 eller 21, dersom ikke noe annet er testamentert. Stern er advokat, så han vet vel hvordan han får kloa i pengene......
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Dust, sønnen til xmannen til ANS... Han som har dratt henne i retten i mange år nå fordi han mener hun ikke har rett på arven etter faren hans. Og HS vil nok disponere penga men allikevel så må da ANS tidligere svigersønn være fornøyd, han slipper henne jo!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 synes det er trist at hun er død.. selv om hun ikke akkurat har gjort så mye for å holde seg i livet. synes synd på dattera... liker ikke han der howard stern... huff...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Dobbeldust! Det var han jeg mente!! Senior ble 90++, sønnen til han igjen ble 60++ og han DØDE!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Sorry dah, grenser for hvor mye sladdermagasiner jeg gidder å få med meg...
*1D* Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Det er jo ikke sikkert det er ungen til HS engang jo............. Hvem arver pengene da? For hvis de mangler arvinger så kan jeg være villig til å ta på meg det tunge ansvar å motta de jeg altså. Har sikkert kunnet passe på at de ble brukt veldig fornuftig altså!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Siden dere vil ta vare på pengene vil jeg bare si at jeg gjerne vil ta jenta jeg,får nesten tvillinger jeg da.....:0) Stakkars lita som er morløs nå...
*1D* Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 Vi kan jo dele på den jenta da idefix! Var jo ei stund vi snakka om at jeg skulle føde den gutten din og vet du;)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Det er sant det,du kan få være tanta :0) Barnevakt når jeg trenger det til mine små,har jo bare en jente i flokken min så ei jente til hadde vært kjærkomment.Spesielt siden jeg slapp å føde :0) Men huff en skal ikke kødde om den lille jenta,sysnt så synd i henne..Tror jeg har møtt min "overmann" i uhell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå