så var vi 4 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Er så sliten at jeg holder på å svime av noen dager, blir vekka av den forbanna katta hele natta (skal fikse det i morgen) og sitter i tillegg alene hele dagen med ansvaret for den herlige lille gutten min. I mellom tiden sitter faren på ræv hjemme hos mora si og surfer på nettet og får middag servert daglig og når han har fri fra skolen gidder han faen ikke engang å komme å tilbringe tid med ungen sin. SATAN altså... sorry, men nå er jeg helt oppgitt........
ukjent Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Ønsket han barnet da? Hvis ja, kan jeg godt skjønne at du er forbanna. Tenk at både barnet og du sannsynligvis er better of uten en sånn dust.
AneB Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Spiller liten rolle om hn ønsket barnet?! Han har da vært med å laget det!!!
mamman&andrea Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Kan ikke tvinge en person til å være pappa. Vil han ikke, så trenger han ikke. Hans tap, men også ungen sitt tap selvfølgelig. Forhåpentligvis tar han seg sammen etterhvert. Til HI: Skjønner godt du er frustrert. Har du ingen rundt deg som kan avlaste deg litt? Håper barnefar tar seg sammen etterhvert, når han skjønner hva han går glipp av. Lykke til
Snuppa! Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Hjelper det ikke å prate med han og si at du er sliten osv og trenger litt avlastning? Er trist å høre om fedre som er så lite engasjert i barna sine,skjønner ikke hva de tenker med jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå