Steinbukk77 Skrevet 9. februar 2007 #26 Skrevet 9. februar 2007 Kjære Gøril! Så trist så trist. Blir helt tom for ord jeg… Du er utrøstelig, det skjønner jeg, har heller ingen gode ord som trøster nå. Jeg gråter for deg, og med deg. Livet er så forbannet urettferdig. Hvorfor skal det for noen være så vanskelig å få barn? Og da man endelig har klart å få en spire, så skal den ikke få vokse og leve som de aller aller fleste andre barn. Ta den tiden du trenger for å sørge over den lille. Alt ser ganske svart ut i dag, men jeg vet hva jeg snakker om, da jeg sier at det finnes et lys i tunnelen om dager eller uker Klamre deg til halmstrået, for det kan jo hende de har sett feil, men desverre så er det nok noe i det du ble fortalt i går.... Snufs. Og jeg er sikker på at en dag skal du også bli mamma Det er bare det, at veien din er lengre enn for andre. En god og lang "holderundtdegklem" til deg fra meg.
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. februar 2007 #27 Skrevet 9. februar 2007 Gud bedre. Jeg har ikke ord desverre. Men jeg føler med dere, og deg. Sender deg klemmer.....
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 9. februar 2007 #28 Skrevet 9. februar 2007 Huff, nå ble jeg skikkelig trist! Vet ikke riktig hva jeg skal si, annet enn å sende over en trøsteklem! Ta vare på hverandre!
*RutIetutt* Skrevet 9. februar 2007 #29 Skrevet 9. februar 2007 Uff, vet ikke helt hva jeg kan skal si jeg - det var jo forferdelig trist å lese. Får bare håpe, håpe, håpe at alt likevel viser seg å være bra....ingen fortjenter å gå gjennom noe sånt. Stor trøsteklem fra meg og lykke til!
nybaby09 Skrevet 9. februar 2007 #30 Skrevet 9. februar 2007 Vet ikke hva jeg skal si, ord blir liksom så små!! Sender deg mange varme tanker, og håper at halmstrået ditt holder... Uansett så får du og mannen din ta vare på hverandre nå i disse dagene!
mor-74 Skrevet 9. februar 2007 #31 Skrevet 9. februar 2007 Hei Gøril!Du husker nok ikke meg men jeg har også hørt til på assistert befrukt tidligere.Har vært innom der av og til nå også,men da bare smuglest,Jeg vet ikke hvorfor men deg husker jeg og har "følgt"litt med deg. Dette var virkelig trist,og spesielt trist er det når det er prøverør i tillegg og man har kavet før man får hjelp og man kaver mens man holder på med selve behandlingen.Man skulle nesten tro at det blir baby av det uansett når man får hjelp til å få barn med ivf feks.Men sånn er det ikke. Akkurat det har jeg også vært redd for at det skal være noe galt hele tiden.Har fått det bekreftet at alt er ok,men jeg tenker på at de kan ha oversett noe-det er helt sykt å tenke sånn når de har sagt at alt er bra.Men tankene kan man ikke styre,de bare er der-kommer og går. Håper for deres del at legene har tatt feil og alt er bra allikevel.Det går ikke ann å førestille seg hva dere tenker og gjennomgår nå,nei livet er ikke rettferdig.Mange sliter med å få barn som oss,mens andre skulle aldri hatt barn(som ikke klarer å ta hand om de) Skal krysse fingrene på at dette må gå bra.Lykke til Klem fra
#Glad mamma til2# Skrevet 9. februar 2007 #32 Skrevet 9. februar 2007 Det var forferdelig trist å høre! Får håpe det ikke er så ille som de tror,de kan ta feil. Krysser alt for dere i dag. Mange trøste klemmer.
oktoberjentene;) Skrevet 9. februar 2007 #33 Skrevet 9. februar 2007 kjære gøril... sitter her med tårene i øynene.. uff.. dette var forferdelig trist.. håper det går litt bitte litt bedre med deg i dag.. vet ikke hva jeg skal si... skjønner at du har vært igjennom mye for å få den lille, men ikke gi opp.. du blir mamma du også det er jeg sikker på.... har vondt av deg og tenker på deg... *stor trøsteklem*
Elllis Skrevet 9. februar 2007 #34 Skrevet 9. februar 2007 Dette var forferdelig trist. Kan ikke si annet enn stakkars stakkars deg og mannen din. Håper dere tar vare på hverandre i tiden fremover. Stor trøsteklem!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 9. februar 2007 #35 Skrevet 9. februar 2007 Dette var grusomt å høre. Håper inderlig at de har sett feil. trøsteklem!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #36 Skrevet 9. februar 2007 jeg gråter med deg. så utrolig trist. jeg skal ta dere med i bønnen min. STOR KLEM
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #37 Skrevet 9. februar 2007 Det setter virkelig ting i perspektiv når sånt skjer. Alt annet blir bagateller. Tenker på dere... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå