birma og tredjemann Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Babybjørn? eller andre gode forslag?
Bea-79 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Vi bruker slynge!! Er kjempe fornøyd!! Sliter en del med ryggen, men merker ikke no med slynga... Kan brukes fra nyfødt til seks år!!
firemerkersmør Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg synes den var håpløs. I hvertfall når de blir litt større. Hvor stor er babyen? Tror jeg ville valgt slynge til de minste. Kankje patapum eller mei-tai til eldre.
Heddamamma Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Etter å ha prøvd mei tai, har jeg sluttet med alle andre typer bæresele. Denne gir utrolig god støtte og baby'n sitter tett inntil deg slik at du får tyngden nærmest kroppen. Hedda liker seg kjempe godt og sovner fort i den..
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har vært veldig glad i babybjørnen jeg. Er veldig god når de er helt små, så er det en periode hvor de liksom ikke passer inn men nå har jeg snudd vesla så nå digger hun den igjen... Ergo er neste men venter til babybjørnen er for liten/blir for ubehagelig for meg. Så dersom du satser på noe du ikke trenger å bytte ut er nok ikke babybjørn tingen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 elastisk bæresjal!! både eg og lillegull elsker sjalet=) eg kjenner ikke at eg bærer han en gang, og han sitter godt=) han er over 8 mnd, og sovner enda ofte i det=)
Nr-3-i-Magen Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Ergo bæresele! Har kjøpt den nå, og den virker veldig god. Du kan se den på www.babyslynga.no. Du kan bruke den fra 3 mnd og til 4 år tror jeg. Jeg syns ikke slynger er spesielt gode å ha på - hvertfall ikke ringslynge som jeg har. Elastiske bæresjal virker også veldig bra, men hvis du skal ha noe som er praktisk å bruke overalt - i byen, på tur i skogen - og i flere år, så syns jeg ergo virker best.
Herkules Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Jeg anbefaler også sjal har brukt vevd og elastisk men utovervendt så han kan følge med har jeg brukt det elastiske til og med pappan bruker det fremfor babybjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå