Gå til innhold

Datteren min på 13 er så kul.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg skal ikke starte med noen omfattende skryting, for da blir jeg umulig å stoppe.

Men i dag var vi på elev- og foreldrekveld med hennes "nye" klasse på ungdomsskolen.

Og så står jeg og snakker med noen foreldre, og ungdommene går rundt, og så kommer hun bort til meg og legger armene sine rundt meg, klemmer meg og står så og holder om meg mens hun følger med i samtalen.

Synes det er ganske kult at hun ikke var det minste flau over moren sin, og til og med ville stå og holde om meg, selv om det var gutter og all ting der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å for ei herlig jente. Setter nok pris på mora si, vet du:)

Har en nevø som blir 15, som slettes ikke synes det er flaut å sitte på tante sitt fang, eller klemme meg på helsestudioet.

Jeg synes det er kjempeflott!!

Skrevet

Såååå bra!!! Håper Karosnuppa også blir en sånn trygg og fin tenåring :)

Skrevet

Å, nå ble jeg sånn varm og god og glad inni meg!

Håper mine jenter også vil gjøre det når de blir tenåringer c",)!

Skrevet

Så flott:-)... Min sønn på 15 er ganske kosete. Men ikke sån i offentligheten da:-).. Jo kanskje en sjelden gang. Men sist det var skoleball, så syntes han det var supermega pinlig og dumt at hans pappa gikk første skift som vakt og hans mamma andreskift. Da sa han... "hvorfor må dere konkurere om hvem som stiller opp mest"???:-).

Sikkert ikke gøy og spane in damer, med foreldre til stede:-).

Men jeg husker hans siste skoleball på barneskolen. Da tror jeg han hadde det veldig morsomt. Fordi når jeg plokket frem hans pensko til 17 mai, så sa han, med lit trange skor: "Mamma, disse skorne har jeg mange gode minner med, de har jeg danset mange slowdanser med"

:-))).

Tennåringer kan være ganske herlige, en gang i blandt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...