Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Tusen tusen takk for alle gode ord, varme klemmer, dikt, bønner, og nære og vare samtaler............ Det betyr så uendelig mye:-) Dere har vært en enorm støtte for meg de siste månedene og jeg er så utrolig takknemlig her jeg sitter nå..... Jeg har møtt så mye omtanke og vennlighet, og jeg tilegner min kjæreste søster det denne reisen har gjort med både meg og mine, men også med dere her inne, som har fulgt oss.....den sterkeste reisen i mitt liv, og også den mest verdifulle reisen:-) Hun kom hit til vår jord, i dette livet, for å dele sitt lys, sin nærhet, sin klokskap. Hun har gjort meg til et helere menneske, lært meg å stole på min egen kraft og styrke til å kunne bære både meg selv og andre mennesker med denne kraften. Den bor i oss alle, men man trenger ofte å lære å ta den frem og bruke den rett. Jeg var så heldig å få henne til min læremester og jeg er så inderlig varm inni meg når jeg ser tilbake på det jeg har fått dele og lære underveis. Jeg vet også at tiden er inne for å gå videre i mitt liv, med alle mine evner som menneske, med en sjel som ser og med et åpent hjerte og fortsette reisen hun inviterte meg med på. Jeg håper og skal gjøre mitt for å gjøre verden til et bedre sted, ved å bruke denne energien og kraften hun har lært meg å ta fram, bruke den rett, gi den videre og spre det lyset og den kjærligheten hun hadde til Moder Jord, menneskene, dyrene og opplevelsene.............. Å møte alle dere her er en del av dette og jeg håper vi kan følges videre og spre lyset vi alle har i oss, si et pent ord, gi en varm klem, tilgi de som trenger tilgivelse i våre liv, hoppe over det vi ikke trenger å bruke kraften på, men bruke den der vi kan gi noen styrke istedet........Jeg tror og håper dere blir med på denne videre reisen.............og takk for at dere er nettopp dere:-) I dyp takknemlighet..............du er alltid med meg i hjertet min kjæreste søster...........:-)
phantomet Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 En ydmyk takkk til deg min venn! Nok en gang!!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet med spisser som risper. Det gjør vondt, forferdelig vondt til trekantens spisser er avslitt og det bare er en kule igjen, som glir rundt uten smerte. Sorg er en prosess som tar tid, men den tar slutt. Hvor lang prosessen er beror på hva vi har mistet, hvilke ressurser vi selv har, og hvilken støtte vi mottar fra omgivelsene våre. Men når gleden over det du har hatt, overskygger savnet av det du har mistet, når du vet at du aldri ville ha unnvært det du har tapt, selv om du var klar over at du en gang kanskje måtte gi slipp på det, da er trekantens spisser avslitt og kulen blir en skatt i ditt hjerte." Vet ikke om du har lest dette visdomsordet, jeg synes det sier mye om sorgprosessen. Sender deg min dypeste medfølelse.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Jeg vil takke både deg og søsteren din, for som vi har snakket om så har noe av hennes nærhet og kjærlighet til mennesket og mennesker spredt seg.... langt utover det hun selv kunne se... alt dette bare fordi du, kjære kjære kklatten har latt oss få følge dere, fordi vi har fått på vår måte delta i små glimt av det dere har vært igjennom. Det er jeg deg evig takknemlig for! Jeg tenker på deg og jeg tenker på søsteren din, og jeg tenker på englene som danser, i kveld skal blomsten min løfte hodet for henne! takk igjen kjære klatten en god klem skal du få, en sånn som bare du kan gi skal du få av meg - fylt av nærvær og tanker!
Karomamma Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Kjære Attpåklatten! Inderlig takk for at du har delt både glede og tårer med oss! Skjønner at du er ved et veiskille nå og at du ser nye dimensjoner ved tilværelsen. Jeg vil at du skal vite at du allerede er en av dem som gjør verden til et bedre sted å være for oss andre! Stor klem!
Velve Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Du vet å dele, du attpåklatten. Takk. Det har vært så fint, og så trist, å få "delta" i din søsters siste del av livet. Jeg må si jeg beundrer dere for å våge å møte livet på denne måten og for at dere har tatt dere tid til å møte hverandre. Dere virker så solide, eller hva jeg skal si..... Ja, jeg ønsker for dere en en fin ettervinter selvom søsteren ikke er her som før. Sender også henne en tanke i ny og ne.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Det er slike som deg som gjør verden til et bedre sted. Vil bare sende en klem, en stor klem......... De neste dagene og ukene blir uvante og rare. Men jeg vet at du vil takle det....
Dailis Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Takk for at du har delt og lært videre hvordan man bør strebe etter å ha det med familie og medmennesker. Hun må ha vært et fantastisk menneske din søster. Som deg. God klem og lykke til!
Reveenka Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 For en vakker oppsummering, Attpåklatten :-) "Å møte alle dere her er en del av dette og jeg håper vi kan følges videre og spre lyset vi alle har i oss, si et pent ord, gi en varm klem, tilgi de som trenger tilgivelse i våre liv, hoppe over det vi ikke trenger å bruke kraften på, men bruke den der vi kan gi noen styrke istedet........Jeg tror og håper dere blir med på denne videre reisen.............og takk for at dere er nettopp dere:-)" Dette er viktige tanker og viktige ting å ta med seg - klarer vi dette vil vi få det bedre selv samtidig som vi kan gjør verden til et bedre og varmere sted for andre; både de vi kjenner og er glad i - men også andre, ukjente mennesker (som denne siden på DiB er et "levende bevis" på. Jeg vil ønske for deg at veien videre vil bli lettest mulig - fordi du kan tenke tilbake på søsteren din med kjærlighet, og takknemlighet for det dere var for hverandre(for jeg er sikker på at din søster har vært like takknemlig for deg; som du har vært for henne!).
Natteravnen* Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Takk for nydelige ord............-du skriv så utrulig fint. c",)
Ronja65 Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 Enig med alle, du er fantastisk:-) Men jeg gir deg æren for at denne siden har blitt så fin. Husker du i starten???Når Thyra og Hannah var nyfødte. Du og trollet høll siden varm, klaget lit til oss andre, og vips så stod det NYTT, NYTT, NYTT over hele siden:-)... se så flott den har blitt, og se så flotte mennesker som er her.
Superlis Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 Det er vi som skal takke kjære klatten fordi du alltid er posetiv,at du har delt denne tiden på godt og vondt,fordi du er fantastisk raus og god,fordi du tørr si det du mener...Må innrømme at noen tårer kom da jeg leste det fine du skrev,det er trist...men også godt og lese om det fine forholdet du og din søster delte:) Håper som deg at vi får følge deg vider også)
Tiggywinkle Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har tenkt mye på deg disse dagene, selv om jeg ikke har møtt deg ennå. Du skriver så gode ord og så riktig, tenk så fint hvis vi alle klarer å bruke kreftene riktig og fokusere på det som gir positive ting. Istedetfor å klage og krangle over bagateller... Du har vært igjennom en lang og tøff prosess, men har lært og er sikkert blitt et enda bedre menneske enn du allerede var.... Vi sitter egentlig midt i den prosessen med nevøen min, og vi er blitt flinke til å foksere på det gode og nyte livet. Ta vare på dem dere er glade i alle sammen:-) Klem
moffi Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 Du er fantastisk Attpåklatten! Og så åpen og flink til å dele. Krever at man er trygg på seg selv det altså. Modig. Sterkt. Ønsker deg alt godt. Men det vekker også minner hos meg selv og sår, for jeg var bare 21 år da jeg mistet min kjæreste og samboer. Ble en tøff livserfaring når man var så ung. Klem
Babyonboard ;-) Skrevet 9. februar 2007 #15 Skrevet 9. februar 2007 Du er go du, kjære Klatten, og tusen takk for at jeg har fått bli kjent med deg :-) Gooooooooooo klem fra
♥Snulder Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 Ett stort, varmt hjerte har du Attpåklatten:) Selv om jeg knapt kjenner deg, så deler du gavmildt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå