Gå til innhold

Vi drar avgårde til Australia om tre uker. AHHHHH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Sydney, skal være i 17 dager. Tar med hele bøtteballetten, og gruer meg mye til flyturen...

Kun 26 timer...

Tenk dere 2 bananas gutter og 1 jente som er i prepuberteten

Og mor som har klaustrofobi

Og far som er utprega optimist

Duket for en vellykka flytur??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha ha ha ha hah ah ah ah ah ah ah ahha hahaha ha

ta med videokamera - vi vil se resultatet!

men god tur, det høres deilig ut egentlig!

:-)

Skrevet

Jeg håper at vi fortsatt er gifte etter den turen for å si det sånn:)

Skrevet

det kan jeg love dere at dere er, fordi det er sånne reiser og utfordringer som styrker et kjærlighetsforhold... bare ikke legg dere uten å ha blitt venner igjen - er det ikke det vi har lært da?

jeg velger å tro det går fint!

Skrevet

Jo det er det:) Skal huske på det når jeg river av meg håret.. Har kjøpt Nintendo til ungene og tar med meg kryssord. Så slipper vi mini løs i flyet, så skal du se at tiden går fort.

Skrevet

he he.... og en blid mann er faktisk ikke å forakte!

jeg heier!

Skrevet

Det går sikkert kjempefint, tenk for en opplevelse det blir for ungene! Og hvis du har en optimist til kjæreste, er alt duket for en fin-fin tur (heldige deg!)

Skrevet

Hehe det går nok veeeeeldig bra :P

Drar selv tilbake til Australia om 5 dager faktisk. Men så har vi bare en liten tass da...ikke sååå ille. Flyturen går bra..er lang og slitsom, men går alltid mye bedre enn forventet..hehe ;)

Skrevet

Oi..søkte bare på Australia jeg....så jo ikke hvilket forum jeg var i ...beklager:)

Skrevet

Det er bare hyggelig! (og dessuten er vi veeeeldig enige om her inne at modenhet ikke har noe med alder å gjøre, hehehe - ikke sant, Dritgrei!? c",))

Skrevet

Ha en superfin tur! Tenker flyturen går fint, om en kanskje ikkje heilt uten svettetokter......Huskeliste: båttur til Manley beach - Bondi beach -zoo - klatre på brua - søndagsmarked i `gamledelen`av byen - m.m!

Skrevet

Et lite spørsmål til deg aries69. Når er det best å sove mht tidsforskjeller. Jeg planlegger å holde ungene oppe et par dager før avreise for å snu døgnet litt. Flyr til Singapore først og lander 07.00 singapore tid. Må vel sove fra amsterdam til singapore da??

Skrevet

Syns det er litt vanskelig det der, har ikkje reist med barn sjølv. Sjølv har eg ikkje tatt hensyn til tidsforskjellane, har ikkje hatt problemer med det, Det blir nok litt rotete uansett om en skal prøve å snu døgnet før en reiser...........og når de er i Singapore kl07, har de kanskje ankomst i Sydney utpå kvelden? trur det er best å berre vere forberedt på at det blir litt rot dei fyste dagane med småttisane............Lykke til!

Skrevet

Jeg drar til Thailand med hele bøtteballetten på lørdag. Vi skal først tillbringe maaannnggge timer i bilen, for så og møte mine foreldre i Nykøping... Parkere bilen og inn på flyet... med tre store på 16,15 og 10 år og en liten en på 10 mnd.

Thyra på 10 mnd bekymrer jeg meg ikke så mye for. Men de tre store, trangt ved siden av hverandre i 12 timer. En røyksyk gubbe og mormor med en pupp og morfar på 78 år med vonde knær..........PHU PHU....

Dessutom så forstår mine foreldre 0 og åter 0 dansk språk...Det snakker nemlig min samboer...:-))

Men gubbarna var enig i at de hellre ville reise til Island, der det er kalt....!!!! Da var det ingen språkproblemer nei:-))MEN de kunde jo vært hjemme eller for all del reist til Island.. Men de tok et valg.. har en misstanke om at de nok gleder seg ja:-))

Men nå skal vi somsagt til Thailand...

Dere får ha en riktig god tur.:-) Det skal vi ha:-)

Skrevet

Lykke til og god tur til deg og:)

Gi rapport når du har kommet hjem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...