Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Her inntreffer det helt tilfeldig og ikke nødvendigvis hver kveld (soving på dagtid er uproblematisk). Ikke i perioder heller egentlig, bare sånn en dag gira/turbo/lakenturning, en annen dag sovne med en gang uten ett pip, en tredje dag er det gråt og hyl og skrik i flere timer... Så uberegnelig og "grunnløst" viker det som, nattmat er over for lengst (han er 9 mnd) og soverituner godt innarbeidet fra første dag både på dag og kveldstid. Men det er altså likevel ett skudd i blinde om han skal sove, sprelle eller hyle når han legger seg :S Andre som har festlige kveldsbabyer?
mamma til Sara,Ben & Joa Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jenta mi begynte å sove på eget rom da hun var ca 7 mnd, overgangen gikk helt greit. Så slutta jeg gradvis av med melk om natten så hun fikk kun sutten. Alt gikk fremdeles greit. Så var det vel rundt 10 mnd`rs alderen så snudde hun totalt om. Hysterisk grining, ikke snakk om å sove i egen seng og flaska var det bare å komme med! en måneds tid etterpå sov hun endelig i egen seng, selv om hun skulle ha melk et par-tre ganger om natta, inntil hun ble skikkelig syk for en måned siden. da turte jeg ikke å la henne ligge alene, så inn i mammas og pappas seng igjen. Har prøvd å ta skrikenettene med henne, men etter 5 dager så orket jeg ikke mer. *Får tas npr jeg er mer i form... Nå er hun 13 mnd, og hun sover i vår seng og skal ha melk om natta. Og i tillegg så våkner hun x-antall ganger og er HYSTERISK og skriker i 5-10 min før hun sovner igjen. Jeg er snart 6 mnd på vei med neste og tenk, 2 unger skrikendes på natta.... Skal si vi er heldige....
♡ A & E ♡ Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 har akkurat ligget 40 minutter i senga med en gutt som åler rundt i senga og ikke klarer roe seg ned! mens andre ganger snur han seg mot meg og sovner! kjenner veldig godt igjen det du sier!! like spennende hver kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå