Karomamma Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hadde dere en koselig lunsj på Jessheim eller krangla dere så fillene føyk? Bare lurææææær....
Reveenka Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Vi hadde en kjempetrivelig lunsj med våre tilsammen medbrakte fem smårollinger(folk stirrer fælt noen ganger.......c",)) som forresten oppførte seg heeelt eksemplarisk i de to første timene. Den siste halvtimen kjempet vi litt mer..... En liten shoppingrunde fikk vi også unnagjort, samt en tur på polet for å hente min bestilte rødvin som endelig var kommet.... (fint skal det være, om så ræva er bar - som vi brukte å si der jeg vokste opp...c",)) Plass til flere på Jessheim! - eller Strømmen Storsenter neste gang, hvis ingen skal til Kongsvinger, da - ikke sant Snulder?
Karomamma Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 Koselig med onsdagslunsj Jeg kommer gjerne en annen gang hvis det det passer med jobb og slikt! Siden Snulder driver og farter over hele Østlandet, blir det kanskje nærmere svenskegrensa neste gang, he he....
♥Snulder Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Det var så koselig atte! Skravla går hele tida! Men gjett hva Reveenka!!! Guttevalpen min satt hjemme og blomstret da jeg kom hjem!!!! Han hadde fått skyss med noen andre!!! Men tror du han hadde vett til å si i fra???? NEI!
Reveenka Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Kanskje han visste at mobilen din lå igjen i bilen ................? c",)
Ronja65 Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Så fint at dere hadde en fin lunsj. Kunde godt tenke meg en tur til strømmen og møte dere en lunsj. Gamle jaktmarker for meg vet dere:-) Har jo vært bosatt der noen år:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå