Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har ingenting imot at folk gjør det, men personlig syns jeg det er litt frekt.... men, har ikke hørt om noen som IKKE gjør det, og vi får rare blikk når vi sier at vi ikke skal sette det opp..
SommerBris Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Vi har ikke satt opp noe ønskeliste enda. Har liksom ikke tenkt så mye på det enda, har gjort unna andre forbredelser.... Men jeg syns faktisk de fleste (familie og venner) maser om denne ønskelista.... Vi skal gifte oss 25 aug og de har allerede begynt å spørre. Så da får vi nok sette opp en ønskeliste-like greit det. Bare finne ut hva vi ønsker oss først...
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Vi skal ikke ha ønskeliste... Litt fordi jeg vill ikke fortelle folk hva de skal kjøpe... Syns d blir litt feil...Så er litt enig med deg.. Men som du sier jeg har ikke noe imot at folk gjør d... Men vi har valgt og ikke gjøre d. Ringer folk og spør så skal de få vite.. Men spør de ikke så er d fordi de alt vet d.. hehe
aanonym Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Er det noen jeg kjenner godt som skal gifte seg, er det greit å velge ting selv. Er det mer perifert bekjente synes jeg det er veldig OK med en ønskeliste. Ønskeliste er ikke frekt i det hele tatt. Det er verre om brudeparet får en masse greier de ikke kommer til å bruke uansett, eller mange av samme ting. Ikke alt som er like lett å bytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå