Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er skikkelig pissed i kveld. Gubben jobber og jobber og jeg sitter hjemme med 3 små. Nå skal han være borte heeeeele neste uke OG uka etter det. Kommer meg ingen plasser, er helt LÅST her hjemme. Hvor kult er det å drasse med seg alle barna liksom??? Gjør jeg ikke med mindre det står om livet. Faens drit. Dritmannfolk. AARRRGGHHH
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Men kjære vene.... det er da bare å bytte !! Dere kan dele på permisjonen ! Gjør heller det istedefor å irritere deg sånn. Det er flere som gjør det nå. Din irritasjon går kun utover barna dine... Opp med humøret :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Skjønner jeg godt!!! Jeg måtte ringe hjem mannen i sted slik at sønnen vår fikk se han i dag - og han ble litt sur! Så når han kom hjem måtte jeg si at han skulle bade'n og gi han mat - herregud så irriterende... Så vi får være litt pissed sammen i kveld. Lillegutt er nå lagt og han dro ut igjen!!!!! Herregud jeg begynner å bli lei av denne livsstilen - han skal også jobbe i helgen , noe han ikke bruker!!!!!!!! Uff, men hva gjør man vel ikke for mannfolka - ser jo at sønnen vår stor koser seg med han, så det er så vondt at han ikke er her mer... En ting er meg som kun har en unge, men du med 3! Lykke til sier jeg, og jeg skjønner godt du ikke reiser ut med alle 3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 En klem til deg. Tror det er mange som føler med deg, vi har vel alle opplevd dette i større eller mindre grad. Jeg har sagt ifra her, at jobbing må han vente med til barna blir større. Altså, ikke all jobbing selvfølgelig, men alt ekstra. (med mindre han MÅ da.) Tror han har forstått greia, vil ikke plutselig komme hjem en kveld, også har barna blitt store uten at han har fått tatt del i alt. Vi skal jo leve uten jobben også, jeg er av den meningen at jobben ikke er livet, det er familien... Og ta med tre barn bort, for et aller annet, uansett hva, det hadde ikke jeg gjort heller...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Hovedinnlegger her! Takk for fine svar, det var gode ord å få når man er suuur:-)))) Han dro ut igjen nettopp... Jeg gadd ikke si hadet. Han var hjemme en liten tur og kokte pølser for å ha i brød. Nå står kasserollen på plata med buljongvann i og pakken med pølsebrød ligger slengt på benken. Når han er hjemme er det bare å slenge rundt seg eller ligge i vannrett stilling på sofaen. Gidder ikke ta i et tak.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Herregud - er jo som om du beskriver min samboer!!!!!! Her står også alt igjen etter han etter at han reiste ut igjen.... Jeg hadde tenkt å rydde til helgen, men har bestemt meg for å gå til en kampanje mot han. Til dere som setter ALL lit til kommunikasjon - det er prøvd!!! Så nå skal jeg kun rydde etter meg og lillegutt, og så skal alt hans stå og så skal jeg se hvor lang tid det tar før han rydder. Blir en rotete helg, men kanskje det hjelper Er jo nesten som å oppdra en unge dette (skrikemetoden )
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Hovedinnlegger her! Ei jeg kjenner gjorde noe (i mine øyne) genialt med sin håpløse mann, som aldri løfta en finger hjemme. Han bare klagde på at hun aldri gjorde noe! Slå den... Iallefall, hun tok han på ordet og gjorde ingenting hjemme!!!! Mannen sto opp på morgenen, og gikk i skapet for å finne klær, men... jammen var det ikke noen klær der! For ingen hadde vaska dem!! Og i brødboksen på kjøkkenet var det tomt, for ingen hadde bakt brød!! For ikke å snakke om kjøleskapet... Ingen hadde handla, ergo: ingen mat!!! Og etterhvert begynte det å bli ganske så uhygienisk i leiligheta, skit og støv overalt. Skitne sengeklær, masse oppvask.... Han MÅTTE bare innrømme at hun faktisk gjorde noe. HAHA! Right back at you:-) Men mannen min er ikke sånn at han mener at jeg aldri gjør noe, heldigvis. Det skal han ha...
oui-oui Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Er han borte dag og natt i 3 uker? Da føler jeg virkelig med deg! Jeg har nettopp vært alene i 3 DAGER og synes det var slitsomt, og jeg har bare 2 barn. Er det helt uunngåelig for mannen din å jobbe så mye eller går det an å sette ned foten..? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Ja han er borte. Skal pinadø dra bort jeg også.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 jeg vil også reise bort!!! Akkurat nå synes jeg det er dumt at han er avhengig av puppen - nekter flaske og kopp - så har ikke så mye valg... Jeg gleder meg til pappa'n kan ha han alene, så han kan se at det er slitsomt.... Er jo kos også, men litt avlastning og hjelp til i huset hadde ikke gjort noe...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har vurdert denne metoden, men jeg vet at jeg er DØD før han oppdager at det ikke er vasket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå