phantomet Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Idag er Måka 5 mnd... Hvor i all verden ble det av de månedene? Ikke skjønner jeg hvem det er som har stukket av med dem...Om noen finner dem så vennligst kontakt undertegnede! På forhånd takk!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Og til uken blir han 1 år, det er sånn det føles... Og om noen kvarter begynner han på måkeskolen. Gratulerer med 5mnd. dagen.
phantomet Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Det er helt skummel...tiden flyr...bokstavligtalt avgårde med den lille Måkeungen min...og ser jeg på junior på 3 så er han snart konfirmant... Noen av formuleringene hans kan jo umulig "bare" dukke opp i hodet hans sånn plutselig?? Den eneste som ikke blir eldre her er jo meg.....*kremt*
Maud Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer til Måka. Er han så liten han? Jeg har liksom "kjent" ham så lenge at jeg trodde han var eldre. Sjokoladekjeks til mamma er det minste som er godt nok til feiring av en slik dag :-D
ettbarnsmammaen Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer Måka og Theodor! Hilsen Nussa som snart er 13 måneder (mangler tre dager.) Og, Phantomet, jeg kan godt hjelpe deg med å prøve å oppspore de fem månedene hvis du vil hjelpe med med å finne ut hvor de siste 13 månedene her i huset har blitt av! ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Grattis lille Måkungen:-) Hannah ble 10 mnd på søndag og det er da bare helt utrolig som tiden har gått:-) Min eldste fylte 19 år på onsdag, samme dagen som tanten sovnet inn......så den dagen blir for alltid spesiell i vår familie:-)
Dailis Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer så masse med gårsdagen! Utrolig ja, i morgen har lillesnuppsi halvt årsbursdag, helt utrolig er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå