Edelweis Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 angående de klutene. er det bare meg som synest at de var fryktelig harde! jeg hadde ikke klart å bruke det på meg selv engang. mesoft sine kompresse er myke og gode, men libero klutene var som sandpapir i forhold! er jeg alene med dette synspunktet?
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Liberoklutene er grusomme helt til du tar vann på dem, da er de supermyke. Er til å bruke med vann...
Sina-mor...;-) Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Må nok ha litt vann på ja... er i stedenfor å bruke en vanlig klut de ;-)
Murmeline Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 De klutene er den verste driten som er funnet opp!!! Når de er våte tåler de jo ikke noe gnikking før de går i oppløsning.
Sina-mor...;-) Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Prøv de på rimi da vel! Euroshopper sine! De er helt supre, også får du tre ganger så mye i en pakke for samme prisen...
Edelweis Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2007 jeg sjønner jo at det må vann til. men synest ikke de ble myke da heller! åsså sitter det igjenn papirrester i vær en minste sprekk!
Sina-mor...;-) Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Prøv Euroshopper sine, på rimi..... ;-) De løser seg ikke opp iallefall...
Blomman Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 tørre ja, men de skal jo vætes da! - og med olje er de helt ok- ikke sandpapir da
Chatzy Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Syns dem er forferdelige jeg å med vann og olje!.. bruker kun våtserviettene fra coop xtra.. mye bedre!
Tiddelidu Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Helt enig. Grusomme! Kjøpte de til å begynne med i håp om at de var like de som var på barsel, men der tok jeg feil. Hardere og eklere enn det ekleste do-papiret.. Kanskje jeg får ta meg en tur innom Rema. Eller var det Rimi *lese tråden om igjen*
allergibarn Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 vi bruker de på bæsjebleier vi, med masse vann på. Til å ta værste bæsjen med, så vasker vi med klut etterpå sånn nøye. Ellers er de super å legge under stumpen for å unngå bæsj på håndkle når man tar av bleien. Har ikke sett euroshopper sine på ica her, men skal nå se etter.
alvefrøken Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Anbefaler noen små servietter (er egentlig kompresser) som heter MESOFT - som kjøpes på apotek for ca 20 kroner for 100. De er veldig myke og gode til små søte stumper, små snørrete neser etc.... Jeg synes de ferdige våtserviettene lukter så sterk, så jeg prøver å lage dem selv; Hvis en væter MESOFTserviettene med litt olje og vann, og haes i et plastpose, er de finfine som våtservietter på tur.
_svana_ Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Liberoklutene bruker jeg til å tørke av do, støvet som blir igjen når jeg vasker golv osv. Det sier vel det meste om hva jeg mener om de klutene. De er forøvrig veldig bra til husvask *knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå