Gå til innhold

Fy så fælt... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos fysio med Jenny i dag. Ble henvist av Hs da hun har høyre som favorittside.. Fysio tøyde og ordna så fælt med snupp..hun hyla og grein så fælt..var så vondt å se på..hadde bare lyst til å ta jenta i armene mine og løpe derfra..:(

Nå har vi fått noen øvelser vi skal gjøre, også skal vi tilbake 1. mars for å sjekke om hun er blitt bedre.. skal være flink å øve så det ikke blir like vondt neste gang. men fy søren å jeg gruer meg til å gjøre øvelsene..liker ikke at jenta mi gråter og har det så fælt.. hun gråter jo aldri...

Var rene torturtimen jo...snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke ho hadde så vondt, babyer er veldig tøyelige og myke, men de liker ikke å bli holdt, så da blir det spetakkel vet du ;-)

Skrevet

heisann

hørtes ikke noe morro ut det der,når de små skriker føler en seg hjelpesløs, stakar små.

Du får forresten gratulerer med vesle jenta de:-)

Skrevet

Vi opplevde det samme på første fysioterapi timen vår, men når jeg var flink å gjøre øvelser hjemme, hører det nå til sjeldenhetene at han griner. Kun hvis hun kjører han veldig hardt.

Begynn med å tøye henne kun litt, du merker fort hvor mye hun tåler, og etter hvert som hun blir mykere, tar du mer i.

Og husk; hvis hun merker at du ikke liker det og er redd, blir hun det og. Prøv å overføre trygghet til henne; dette er noe du må gjøre, men jeg skal hjelpe deg. Lykke til, det blir bedre vettu.

Skrevet

slik var det her også...men tror det var venstre som var favorittsiden her...han hylte og var helt i panikk, så me måtte faktisk slutte den første timen, og komme tilbake en annen dag...aldri hørt han slik før...roa seg litt da eg trøstet han, men med en gang han så fysioterapi-damå, så var det full panikk igjen..ikek noe kjekt...resten av den dagen ville han bare ligge ved puppen og kose seg...

heldigvis gikk det fort over her da, siden me var flinke til å "trene" han hjemme.fikk ikke gjort så veldig mye hos fysioterapauten, for fikk panikk hele tiden, så måtte gjøre alt hjemme, og det gikk jo fint:)

lykke til, dette vil gå fint dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...