Gå til innhold

Litt redd...


BebisLykke

Anbefalte innlegg

Mistet i MA i oktober og har akkurat blitt gravid igjen. Er 5+1 idag, og idag tidlig ble jeg veldig redd da jeg våknet med vondt i magen. Ikke like vondt som jeg hadde med MA sist (da kunne jeg ikke rette ut kroppen), men helt klare smerter som gikk over til ubehag etter en stund, særlig på den ene siden, vondt i eggstokken liksom...Har ikke blødd noe ennå hvertfall.

 

Kjenner at jeg ble utrolig redd og måtte høre med om noen kjenner igjen dette? Er så redd for å miste igjen. Føler meg ganske hysterisk, og det ligner ikke meg, men opplevelsen fra sist sitter nok mer i enn jeg trodde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår du er bekymret, har selv hatt en MA og er redd det skal gå galt denen gangen også. Så lenge du ikke blør kan det virke som det er smerter som kommer av at livmoren strekker seg, noe som er helt normalt. Forstår deg veldig godt, men tror du kan ta det med ro. Dersom du er veldig bekymret går det ann å ta kontakt med lege for å være sikker på at det ikke er noe gale. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så lenge du ikke blør ville jeg ikke vært såå bekymra, men klart er det uutholdelig vondt er det jo ikke bra.. Men ville tatt kontakt m lege jeg for sikkerhets skyld :)

Får noen "tak" av og til som er ganske ubehagelig, og litt mens lign smerter. Skjer jo mye nedi der nå så......

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å beholde fornuften og tenke at det er utvidelse av livmoren, men ikke så lett for det prøvde jeg å trøste meg med sist også...Har hatt menssmurring helt siden IKM, også det hadde jeg ikke sist, men mamma sier hun hadde det slik da hun var gravid og det gikk bra 4 ganger. Forrige gang følte jeg på meg at jeg var gravid og det stemte, og så følte jeg på meg da jeg mistet ca en uke før jeg begynte å blø, følte bl.a at jeg mistet graviditetssymptomene. Nå tror jeg at jeg har mistet kontrollen på magefølelsen fullstendig, føler i hytt og pine...og stoler ikke på den lenger;) Dermed overtar noen ganger fornuften og noen ganger hysteriet...Kanskje et graviditetsymptom i seg selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også smerter i sidene, det kommer å går hvilken side som gjør vondt. Har også i tillegg vondt nede ved skambeinet, jeg er 5+3 idag og var til lege i dag og hun sa alt var normalt. så vi får bare håpe det er de hormonene som spiller oss ett puss...... men liker det ikke. har ikke mistet før, men er som du sier noen ganger litt hysterisk nå.

hadde ikke slike symtomer ved forrige graviditet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...