Gå til innhold

Dere er sikkert drittlei slike spm, men... Spør alikevel ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp tatt en test, selv om det er litt tidlig. (tre dager +-) Etter de to minuttene kom den opp en tydelig vannrett pluss en enkel "tynn" stripe loddrett... Begge i blått.

Noen som fikk det slik, og fikk sterkere test etter ikm? Skal teste igjen om en ukes tid, men lurer bare på om noen av dere fikk det samme. ?

Takknemmlig for de som svarer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Og gratulerer med to blå! :-) Jeg testet svaaakt positivt dagen før ikm, og har tatt to tester etter ikm som har vært sterkere og sterkere. På den siste testen var det loddrette streket sterkere enn kontrollstreket. Gøy! Velkommen hit og lykke til videre. :-)

Skrevet

Takk for svar!!

Jeg får bare vente noen dager å se hvordan det utvikler seg, og bruke morgenurin sånn som det er anbefalt..! Kiler litt i magen nå, har hatt en mistanke noen dager, men alikevel var det jo overraskende, herregud.. :-)

Men jeg får vel vente å se, tusen takk for at du svarte iallefall!

Skrevet

Jeg har også opplevd det samme, du skal ikke få utslag i hele tatt hvis du ikke er gravid! Gratulerer!

Skrevet

Hadde akkurat likt som deg dagen før ikm.... har ikke testet etterpå, og det har heller ikke kommet noen tr nå 2 uker etterpå så jeg er nok forhåpentligvis gravid;) En blå strek er en blå strek;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...