Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpes disse hen?....høres helt kjempebra ut(leste nettopp et innlegg lenger nede om vask av babyer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har omtrent bare brukt mesoft siden jeg fødte minstejenta, og er kjempefornøyd!!! :) Visste ikke om det da størstejenta kom til verden... Jeg har brukt 2 1/2 pakke på 5 uker, og det er ikke så mye syns jeg når de koster 18kr for en 100-pk på vårt lokale apotek :) Jeg har kjøpt en haug pakker som ligger i skapet, så det er greit å fylle etter.

Skrevet

Visste ikke om det før vi fikk minstejenta. Suuupert å slippe å bruke disse våtserviettene som hun blir rød av med en gang.

Skrevet

SebaMed sine våtservietter er uten parabener og virker meget bra også på sensitiv hud. Men de koster jo en del mer enn det dere beskriver...

Skrevet

synes likevel sebamed sine er litt "sterk" på huden...

Anbefaler sterkt å lage selv med MESOFT

Skrevet

Sebamed har jeg brukt på meg selv, og de svir og føles "varme". Vil ikke bruke det på de små mer enn i nødstilfeller.

I tillegg lukter de gammeldameparfyme, som jeg heller ikke synes er så søtt på små babyer.

Skrevet

Her hvor vi bor, får en kjøpt slike kompresser (som Mesoft, men annen produsent) hos bandasjist til 14 kr pr pk, dvs 100 stk!

Er kjempefint!

Jeg forsøkte forresten noen våtservietter beregnet på babyer på meg selv (vareprøver som jeg fikk i løpet av graviditeten), og det sved! De gangene vi bruker våtservietter (f.eks på reise), bruker vi Coops. Hverken parabener eller parfyme!

Skrevet

jeg synes faktisk at de fra coop lukter litt, selv om de skal være parfymefrie ....

Skrevet

Enig i at de lukter litt ... - vel, ikke bare godt. Men, det er jo ikke tilsatt lukt da - slik parfyme er.

Skrevet

Jeg også bruker mesoft.

Men betaler jo 25,- pakken og bruker en pakke i uka nesten. Det kommer ann på hvor mange dritbleier vi har da;) Og fler nå enn i starten. Jeg tror bandasgister selger de også, kanskje billigere? For det finnes pakker med 250 stk også.

Skrevet

Her brukes det også stort sett bare mesoft, geniale greier! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...