mammatør Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg foreslår Kafe frosken i morgen. Det ligger i frognerveien 6 og har veldig gode boller. Hva med klokken 13.00? Dersom noen vil være med, sleng dere på og så ringer jeg imorgen tidlig og spør om de kan holde av et bord til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småen og smulan Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg er med! Skal vel klare å finne frem... Da ses vi i morgen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vekt79 Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei! Jeg blir gjerne med en tur. Skal til legen (som er på Vika) kl. 12.45 men det er alltid forsinkelser der.. Stikker innom en tur og ser om dere fortsatt sitter der etter jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatør Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Koselig. Vi sitter sikkert litt, så jeg håper vi sees. Lykke til hos legen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå