Heira☆ Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Nei det gjør ikke jeg. Han får en god vask morgen og kveld.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Ja om morgenen eller kveld, men ikke ellers på dagen. Han dusjer enten morgen eller kveld hver dag og vaskes da når han ikke dusjes morgen eller kveld.
-MtG- Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Som regel tar jeg en kattevask med kluten, men ikke alltid jeg gidder. Gjorde ikke det de første ukene, men da var det alltid bæsj så det ble mye vasking allikevel.
selfangerkjerringa Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Hittil har det kun vært bæsjebleier på jenta mi (5 uker idag)... men jeg har også ei på snart tre, og da hun brukte bleier lot vi henne ofte bare lufttørke hvis det var tissebleie. Det er sunnere for huden enn å bruke vann ved hvrt eneste bleieskift. Vann tørker ut huden, mens urinsyre faktisk brukes i mange hudpleieprodukter Her er det selvsagt kjempeviktig at huden er TØRR når ny bleie has på.
selfangerkjerringa Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 og så vasket vi selvsagt morgen og kveld, uansett tiss/bæsj
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 nei... vasker kun hvis han har gjort noe mer...ellers så vasker jeg han skikkelig om morgen og kveld...
-MtG- Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Hmmm.. kanskje jeg skal slutte å vaske etter bare tiss jeg også da. Trodde det var normalt jeg, men da gidder jeg ikke:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 urinen er så lite konsentrert at en trenger ikke å vaske på de små. vasking i seg selv kan virke uttørrende på huden, vann er uttørrende.
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Jeg vasker alltid jenta mi jeg. Uansett tiss eller bæsj. Morgen, midt på dagen, kveld, når som helst. Men jeg passer på å smøre godt i tillegg. Syns urinen lukter surt, og hvis jeg ikke vasker henne syns jeg lukten blir igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 Da bør du være forsiktig så hun ikke får sopp.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 tisset på babyer skal ikke lukte så stramt som du beskriver. hvis den gjør det kan det enten bety konsentrert urin (alltså for lite å drikke) eller urinveisinfeksjon..
newdawn Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Nåt jeg skifter tissebleie på dagen lar jeg henne bare ligge å lufte seg, vasker grundig morgen og kveld. Har aldri vært sår. Det gjorde jeg med de andre barna mine også.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 ja, vasker lett over med en våtserviett når det bare er tissebleie..
glad_jenta Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 ikke tidligere,men nå lukter det så tiss,sikkert fordi han har blitt eldre.vasker bare med våtserviett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå