mammaTiL4gutter Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 skal æ te byn å møt kjæresten min..!!!!!!! glede mæ,glede mæ,glede mæ..trallallallallallallallala :-)))) ups...på grensa te fjortis no,men......... :-)))))
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 fjortis er bra..... vi har vel alle fått oss kjærest sånn for ikke så lenge siden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nå er det 25 timer og 25 minutter til ;-)
mammaTiL4gutter Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 tia går treeeegt... men litt bra også,for da rekker jeg å pakke ut og i bagen flere gang..hehe er håpløs når det kommer til pakking,ser ut som jeg skal være borte i 2 uka,å ikke 2daga...så mye unødvendig,veit de jo sjøl,men må ha me i tilfelle jeg får bruk for det :-)
moffi Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Da håper jeg at du får verdens beste helg! Og deiligste, koseligste, velfortjente, kjærlige helg som tenkes kan. Tenk; mor til 4 gutter! Det får en si.....Står respekt av det altså.
Zandra72 Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Hei mammaTIL4gutter:o) Er det ikke deilig å være litt fjortis da;o) Er det selv om dagen jeg....hihi;o) Spiller ingen rolle på alder har jeg funnet ut....hehe! Hvor lenge har dere vært sammen da? Og har han møtt barna dine? Ønsker deg en flott helg med kjæresten din!!!
mammaTiL4gutter Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2007 Takk :-) Tror nok jeg skal ni-kose meg :-) Har ikke settn på 12 (og en halv) dager... håper på enda flere gutter(eller jenter) snart å da...Har hele tia,sidn jeg var 7 år,sagt jeg skal ha 7 unger....No har kjæresten min 2(en av hver) så da holder det kanskje med 1 til(men bare kanskje ja...)
Maud Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Det er deilig da - å være så forelsket at man teller minutter til man sees igjen. Nyt den deilige kjæresten din i helgen :-)
mammaTiL4gutter Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2007 er kjempedeilig å være fjortis :-) vi har vært sammen ett halvt år omtrent,har kjent han i 1 år... han har møtt guttan ja,men som mamma sin kompis,er ikke presentert som kjæresten enda nei.Men tror nok de to største skjønner tegninga... ----å no er det under ett døgn igjen!!!---- hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå