Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Vet at man kan få den utbetalt i uke 27, men er nav treig når d gjelder utbetalingen?? Skulle planlegge litt av innhandlingen, åg da blir d liksom litt dumt visst de er treige.. Noen som har opplevd at den har kommet når den skulle, eller er d noen som har opplevd forsinkelser??
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Hei! Jeg leverte inn skjemaet for engangsstønaden hos NAV idag. Da jeg spurte om behandlingstiden, sa hun at jeg skulle ha pengene om et par dager...
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 de var ikke trege med meg....leverte den inn lenge før uke 27 og fikk de vel et par dager ut i uka..
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 Va på nav i dag, eg e 25+1 i dag, åg ho så at ho skulle sende papiran den 26 februar.. da e eg 27+5 daga når ho sende papiran, åg ho sa at d va umuli å få sendt dem tidligere... Men i følge mange andre så skulle no d gå ann, hadde tenkt å dra på bytur lørdagen den 24 åg handle, men d blir vesst ikkje nåkka av. Hadde da tenkt å dra helga etter, så da håpe eg at ho ikkje bruke så lang tid på den overføringsprossessn:)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 hmm...jeg leverte da søknaden i uke 23 eller noe slikt jeg da...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2007 hmm. håpe ikkje at d tar for lang tid:)
Lurv Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Hei! Jeg leverte ikke søknaden før uke 28 fordi jeg ikke trodde man kunne levere før da... Det er nå 11 dager siden jeg var på nav, og jeg har enda ikke hørt noe eller fått pengene... "Alle" sier det ikke er noe bahandlingstid på engangsstønad, men det er det tydeligvis her...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2007 Ja, eg skjønne liksom ikkje koffer ho ikkje kan sende den inn no, slik at behandlingstida blir fort ferdi, sånn at eg får den når eg e i uke 27-28. Eg e i uke 26 no, åg leverte den inn for noen daga sia, åg da sa ho at ho ikkje orka å sende inn søknaden før eg va i uke 27-28...synes liksom at d blir litt unødvendi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå