Gå til innhold

Oj!!! sovet med mobilen i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges fant jeg ikke mobiltelefonen. Lette meg halvt i hel:) Jeg fant den til slut. På en eller annen måte hadde den havnet oppi baggen til småtten på 4 mnd......så jeg fant ut at hun hadde sovet i natt med mobilen rett ved siden av!!! Var lit bekymra med tanke på stråling ol.....er det noen som vet hvor mye stråling det kommer fra mobilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Dette var ikke bra. Om det hadde vært meg så hadde jeg dratt til legen med en gang. Oppstår veldig fort svulster i barnekropper! Men jeg hadde aldri vært så uansvarlig da. Mobiltelefon sammen med ungen? Hallo!!!! Alle vet jo at stråling er farlig!

Skrevet

Ikke farlig i det hele tatt,ikke tenk mer på det du :0)

Skrevet

Hallo... Hva slags svar var det da???

Jeg er stråleterapeut. Mennesker tåler ganske mye stråling! Dessuten så kommer det veldig lite fra en mobiltelefon så lenge man ikke snakker med den. Og for det tredje så er det aldri bevist at mobiltelefoner sender ut farlig stråling. Husk at en natt er veldig lite. Hvis barnet hadde sovet med den hver natt , og mobilen sto på samtale, ja da hadde det vært annerledes! Du har ingen ting å bekymre deg for :)

Skrevet

Hihi. Sorry!!! Kunne bare ikke dy meg:) Unnskylder så mye. Pleier ikke å være sån altså. Jeg hadde ikke blitt bekymret om min baby hadde sovet med mobilen. Ikke noe å tenke på. Sorry igjen:)

Hilsen anonym over.

Skrevet

Du har en merkelig form for humor.. kan jo hende du skremte denne moren helt unødvendig. Dårlig gjort syns nå jeg.

Skrevet

tusen takk for svar...du vet mødre bekymrer seg for litt av hvert.....av og til er det bare godt å få bekreftelse på det en tenker selv:)

Skrevet

Sorry, men jeg synes faktisk svaret til anonym var litt morsomt jeg, så da har nok jeg like rar hunor.

Men kan jo skjønne en mors bekymring for sin elskede også!

Skrevet

Må jo innrømme at jeg trakk litt på smilebåndet selv da jeg leste svaret fra anonym:).....

Skrevet

Tenke seg til...først får man pepper for å si noe "stygt" og så ber man om unskyldning...og da får man pepper for det og. Skakke være lett:)

Skrevet

Nei, du lille... En bekymret mor på disse sider bør man vel strengt tatt ikke fleipe med. (Selv om hun senere skrev at det ikke gjorde noe.) Du kan vel heller starte din egen "svarte humortråd" i stedet??? Jeg synes det er ekkelt og lite respektfullt når ikke folk kan sin nett-etikette.

Skrevet

man kunne vel skjønne at det var ironiskt ment fra anonym da menne....

Skrevet

trodde virkelig ikke det var mulig å være mer hysterisk..

og det med tanke på både mobiltelefon og selvhøytidlighet....

hi sier jo tom at det var gøy...

gurimalla!

Skrevet

sånne sarkastiske spydigheter er det jo bare anonyme som kan komme med!!!! At det går an! Kunne i det minste sagt at du bare tøysa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...