~mamma~ Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Prøver å skrape det bort med en negl eller en kam, men tulla har mye hår, så det bare henger seg opp i håret. Ikke klarer jeg å skrape alt bort heller. Har hørt at det forsvinner av seg selv, men hvor lang tid tar det?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Hva med en myk børste? Jeg børster henne hver gang før bad, så forsvinner det i vannet likevell. ¨år vekk etter hvert, ja - individuelt hvor lang tid det tar. Jo mer du børster hodebunnen, jo mindre skurv blir det!
~Tjorven,overtid~ Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Ta noen dråper babyolje i håret på kvelden og la det virke over natten. Gre så håret med en myk børste om morgenen,og vask ut oljen.. Det pleier å virke:) Lykke til!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 du kan ta olje på hodet om kvelden, l henne sove med det ig kre det ut om morgen.. og hvis det setter seg fast i håret kan du jo kanskje bade henne eller ta henne med i dusjen.. vi skal prøve det i kveld- helsesøster som sa det| men vi sliter ikke akkurat med mye hår da... hihi
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 æ bada mathias å hadde olje der han hadde det ! lot det virke litt så tok æ en helt fin liten kam ( åsså kaldt luse kam) å greide forsikti igjenna!! da kom det myyyye dritt der ja! men nu e han kjempe fin!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Jenta vår har også mye hår men jeg skraper det bort med neglen eller en kam før jeg bader henne. Så vasker jeg håret hennes og da blir det borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå