<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 synes det er så trist.. sitter her med klump i halsen å tenker på henne.. stakkar lita...
<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 hun har gått med løpe tid sia jul.. holder på å bli gal av henne. men synes det er så trist at hun ikke får oppleve det å få baby..
jubaloooo med to stk Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 det går nok så bra at! tenk nå slipper hun å være kjempekåt og ikke få seg noe- min katt var helt utafor da hun kom i løpetid-stod bare med rompa opp i været klar til å ta imot...fikk lov til å være kåt i 1,5 dag før vi "grep inn":) Men hun var jo litt utafor noen dager da. med den store kragen på og ikke fikk vaske pelsen sin. Tror dog hun har tilgitt oss nå
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 JAAA ahhaahha samme her.... mamma holdt på å le seg ihjel av meg når jeg sa det.. er nok hormonene våre som løper løpsk med oss..haha... er mer redd for at hun må være der hele dagen alene i et fremmed lokale uten mennesker rundt seg som hun kjenner..skal levere henne klokka halv ett...og kan ikke hente henne før 6... gud som jeg gruer meg..
<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2007 jeg er sykemeldt så jeg kan heldigvis være i lag med henne etterpå.. samboeren skal ta seg fri fra jebb for og være hjemme i lag med oss..=) Det er jo våres første lille "baby"..
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 skjønner deg kjempe godt... katten min er babyen min... er så glad i henne... også erjeg så redd for at hun skal bli sure på oss etterpå...å ikke vil kose mer..
<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2007 bedre å kose med henne uten at man lure på om hun kommer til å "gå"...=) haha
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 HAHAHHAH ja ikke sant.. jeg har ikke merket noe kåthet på katta enda men vil liksom ikke ha noe kattunger her heller...
Lulu-Jenta Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Hehe må le litt når jeg leser det dere skriver;) Måtte sterilisere godpusen min for en stund siden, pga markering og EKstreme kåthet:p Kunne hyle hele natta lang.,. Ikke gøy nei, men d går så bra så!! Må si at jeg felte noen tårer i bilen etter å ha levert henne med dyrlegen..Men husk, det er verdt det! Min pus er like kosete å rampete
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 så han har ikke forandret seg etter den traumatiske opplevelsen??? )) hehehe
Lulu-Jenta Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Hehe Nope;) D di sa når jeg hentet henne va at hun var litt sint, Men det er slik hun blir når hun ikke kjenner folk:p Sintejenta..Strutter litt med rompa enda da:p
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 hehe ja det er det jeg er redd for..at hun skal huske det og hate oss resten av livet.-...heehheheh men det går nok sikkert fint... men fy faen så dyrt det er....1300 kr...
Lulu-Jenta Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Neeeiiss d går fort over;) Vi har en hannkatt også, å han var kjeeempe glad for å se henne..Å det e utrolig, for han var utrolig lei av henne i løpetida:p Fyttikatta hvor i landet du bor da?? Jeg betalte 900, og da hadde de henne til dagen etter, så jeg slapp heldigvis å se henne kjempedårlig..Det er det verste:(
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 bor på vestlandet...satan ass.. fikk jo sjokk.... ja det kommer på 1300 kr...fy faen... men det må jo gjøres... mennesker som dreper kattunger er syke!!!
Lulu-Jenta Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 Uff det er dyrt, men det bør gjøres ja;) JA det fins aaaltfor mange som ALDRI burde ha hatt dyr!! Griner når jeg hører at folk avliver dyra, fordi de ikke vil ha dem mer..Alle vet at kattene blir store, å det er da man ser hvor kloke å gode de er. Elsker dyr! Hadde jeg hatt plass, så skulle jeg hatt flere katter og en hund;)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 ja vet du hva... og de som skal på ferie og bare setter katten ute ....og reiser fra dem!!!! satan...jeg blør innvendig av alle de stakkars dyre sjebnene som fins der ute...
Lulu-Jenta Skrevet 8. februar 2007 #18 Skrevet 8. februar 2007 Ja samma her! Burde gjort noe drastisk med de som klarer å gjøre no slik! MIne katter er innekatter, kunne ikke falt meg inn å sluppe dem ut på gata en gang..Er livredd for at de skal bli påkjørt av en bil, i verste fall bli torturert av alle Jævlene der ute!! Når våren kommer så skal de på hytta til foreldrene mine Der kan de springe trygge i nydelig natur! Hehe dette høres sikkert ekstremt ut, men jeg bare elsker Kattene mine;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå