Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med babyer med dårlig matlyst.

Lillegutt er 4 mnd og synes ikke MME er noe kuult lenger.

Har brukt collett til nå. Har forsøkt Nan HA1 og Hipp uten at han viser interesse. Det eneste han synes var sånn rimelig OK var Risgrøt fra boikottfirmaet NESTLE blandet med MME. Har kjøpt det som er å oppdrive av barnemat til 4 mnd baby. Fruktmos synes han ikke er noe særlig, sviskesaft var greit nok. Blåbær/Eple var greit nok, men vi venter på noe revolusjonerende nå.. Skal forsøke gulrotmos/rotmos - så jeg krysser fingrene.

Vet det tar litt tid å venne til, så jeg smører med med tålmodighet i mellomtiden.

Noen som har gitt sukkervann for å opprettholde væskebalansen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd med kun vann? eplejuice og vann? ville nok prøvd det meste før jeg ga sukkervann for å opprettholde væskeinntak - men har du prøvd det meste så ville jeg gjort det. Er bedre det enn å ikke få i ungen drikke....

Ta kontakt med lege hvis det fortsetter

Skrevet

jada, har forsøkt med vann med og uten maltekstrakt. Han likte ikke eplemost, men det er kanskje et forsøk verd å forsøke juiceblanding. Har vært hos lege for å se at alt er OK. Legen vurderer almenntilstanden til babyen, og den må nok være temmelig dehydrert før de løfter på øyenbrynet.

Har trålet rundt i alle Oslos butikker som sagt for å finne noe han liker. Men dette er vel en prøvelse en må igjennom. Det meste ordner seg som regel til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...