Gå til innhold

ang stelleprodukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken stelleprodukter ville dere anbefalt til nyfødde?

sitter på overtid nå, har ennå ikke anskaffet noen stelleprod.

har ikke klart å bestemt meg for hvilke.... hadde tenkt å kjøpe babyline, men hver gang jeg har funnet har de vært utsolgt for badeolje +++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

weleda... helse kost.. super bra serie;)

Skrevet

Vi har babyline sjampo og olje, og silulen sinksalve.

Ellers anbefales det å ha potetmel i hus, genialt for såre babyrumper!

Skrevet

Bruker babyline.

Ikke stress med å kjøpe stelleprodukter. Du trenger ikke bruke såpe til vasking av små barn. De skal bare bades og vaskes i vann slik at de beholder det naturlige fettlaget i huden. Da unngår man at de får tørr hud og eksem. Vi bruker shampoo en dag i uken fordi lillemor har så mye hår. Ellers zinksalve når hun er litt rød i stumpen.

Skrevet

Vi bruker bare badeolje. Vi kjøpe en A-creme etterhvert når vi fikk bruk for det. Ikke stress med slikt. Det er ikke nødvendig i starten. Om du vil bruke babyline så pass på hvilket merke av de to du bruker. De heter det samme, ser nesten like ut, men er altså to forskjelilige produkter. Det ene er svanemerket (det som vinner så mange tester), det andre er ikke det.

Skrevet

Jeg bruker babyline og er fornøyd;) På helsekostbutikker har dem Babyline og på Babyshop;)

Skrevet

Jeg bruker silulen sinksalve ved behov, og NAF sin badeolje hvis jenta er tørr, og når vi dusjer/bader henne (den trekker godt inn i huden istedet for å legge seg som ei hinne utenpå). That's it. Holder i massevis.

Skrevet

Grønn hverdag har testet stelleprodukter. Resultatene finner du på deres nettsider, tror adressa er: www.gronnhverdag.no

Skrevet

Jeg bruker ACO babyolje til bading. Ellers har jeg aldri brukt noe annet på huden hans og han er 4 mnd nå. Bare vann. Ikke all verden du trenger. Fikk noen prøver på babyline-produkter på helsestasjonen. Der var det en bitteliten tube med zinksalve. Har brukt den en gang, men kjekt å ha. Også våtservietter til du skal ut noested, men det trenger du heller ikke fra fødselen av:)

Oppsummering:

Babyolje (ACO)

Zinksalve

Dett var dett!

Skrevet

har babyline sine prod.. eller olje å zink salve da.. zink salva har æ brukt en gang på 6 mnd.. men olje har æ i vær gang han bade!

treng ikke så masse anna t di små .. ikke i bynnelsen ialle fall

Skrevet

Vi bruker Mesoft som engangskluter, kjøpt på apoteket, med bare vann. (Geniale å ha med i stellebaggen også, koster ca 25 kr for 100 stk.) Vi smører huden med litt babyline olje hvis han er rød eller sår. Bruker ingen produkter når han bader og han bades kun én gang i uka. Fikk kjempeskryt av barnelegen, babyen har aldri hatt en rød prikk og huden hans er tipp topp.

Skrevet

hei:)

Jeg bruker babyline....det kom ut best i test:)

Skrevet

APONTI!!! helt klart....naturprodukter til baby, lukter kjempe godt og kun testet på mennesker, ikke dyr......fås kjøpt bare noen få steder da, litt dumt, men anbefaler den sterkt!!!!!!

Skrevet

Babyline Badeolje bruker vi. Har brukt bare halve flaska på 5mnd. Kjempedrøy. (bader 2-3ganger i uka). Zink kan være greit å ha i tilfelle rottefelle. Også bruker vi a-crem i ansiktet. Vi har ikke hatt behov for mer.

Foressten, til vask av bæsjerompa bruker vi Mesoft kompresser. Veldig myke og gode, og ikke minst hygiennisk. Fås på apotek, 100stk ca 20kr. Genialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...