Gå til innhold

Første barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg venter mitt første! Det var ikke akkurat planlagt, men iv har snakket om at hvis det skjer så skjer det, så vi har ikke akkurat vært super-forsiktige..

føler meg slapp og kvalm, og litt angst fordi det ikke var planlagt, og det føles litt som om noen tar en del ting fra meg. samtidig vet jeg at jeg virkelig får noe stort også! et mirakel :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :o)

Det skjedde på akkurat samme måte for oss da vi fikk vår første.

Du har ingenting å være redd for, du har en herlig tid foran deg så prøv å kos deg så mye du kan.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn for oss også. Har liksom ikke prøvd aktivt men har heller ikke brukt noe for å forhindre det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

Slik opplevde jeg også det å bli gravid første gang. Jeg ønsket meg barn og samboenren min var av typen "skjer det så skjer det". Likevel føltes det litt som et sjokk, tor en liten stund før det sank inn. Jeg mistet desverre mitt lille mirakel etter 12 uker og tok det veldig hardt. Etter den vonde hendelsen opplevde jeg at det å få barn må være noe av det største som kan skje. Nå er jeg gravid igjen i uke 7 og selv om dette var mer planlagt er det mange tanker som surrer og man trenger litt tid og venne seg til det. Nå er jeg bare kjempe lykkelig i min lille gravid - boble (som venninnen min kalte det). ;) Ta tiden til hjelp og tenk over alt det positive du kommer til å oppleve! Tror nok du bare kommer til å glede deg mer og mer etterhvert. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er et lite sjokk uansett hvordan dette skjer... Vi har prøvd i 2,5 år og har startet utredning for IVF. Jeg gjennomførte lapraskopi(operasjon) rett før jul og det gjorde tydeligvis utslaget!! Kunne ikke vært mer lykkelig!! Hadde nesten mistet håpet om at det kunne skje på naturlig vis, føles helt utrolig rart ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...